יחידות מנהליות

trueבתי חולים > רבין > דף הבית > מחלקות ומרפאות > יחידות מנהליות > השירות לפניות הציבור וזכויות המטופל - בילינסון
הצג עוד

השירות לפניות הציבור וזכויות המטופל - בילינסון

מנהלת השירות: ריקי גור

דרכי התקשרות

טלפון

03-9376363

פקס

03-9376364

כיצד מגיעים לשירות

פתח תקווה דרך זאב ז'בוטינסקי 39 ,בניין גור שאשא, קומה קרקע.

פניה ימינה במסדרון מהכניסה הראשית

נגישות

  • גישה למרפאה
  • שירותים נגישים
  • חניה נגישה
  • אסורה כניסת חיית שירות



​​​​​​​​על השירות

צוות עובדי בית החולים עושה את מירב המאמצים וכמיטב יכולתו להעניק לכם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, בצורה היעילה ביותר תוך מתן יחס אדיב, אנושי ותומך.

יחד עם זאת, במידה והנכם נתקלים בבעיות כלשהן, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור וזכויות המטופל במרכז הרפואי, אשר במסגרת פעילויותיה:

  • טיפול בפניות (תלונות, בירורים) וסיוע למטופלים ולבני משפחותיהם.
  • מתן ייעוץ ומידע למטופלים ולבני משפחותיהם בנושא חוק זכויות החולה.
  • טיפול במכתבי תודה ושבח על עבודתם המסורה של עובדי בית החולים.

מכתב התודה מועבר על ידינו לידיעת כל הנוגעים בדבר לרבות הממונים.
הדבר מהווה משוב ועידוד לצוות המטפל.

חשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת על כל בעיה שנתקלתם בה, על מנת שנוכל לסייע בפתרונה וכן ללמוד ולהשתפר.

בברכת בריאות טובה

צוות השירות

מנהלת השירות:

ריקי גור

מזכירה:

חנה פרידלנדר

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

להדפיס

לשתף בדוא"ל

דרכי התקשרות

טלפון

03-9376363

פקס

03-9376364

ימים ושעות פעילות

​בימים א'-ה' בשעות 16:00-08:00

כיצד מגיעים לשירות

פתח תקווה דרך זאב ז'בוטינסקי 39 ,בניין גור שאשא, קומה קרקע.

פניה ימינה במסדרון מהכניסה הראשית

נגישות

  • גישה למרפאה
  • שירותים נגישים
  • חניה נגישה
  • אסורה כניסת חיית שירות