יחידות מנהליות

דרכי התקשרות

צלצלו אלינו:
03-9376363 - לריקי גור – ממונה על פניות הציבור – שלוחה 1, למזכירות - שלוחה 3
למשלוח פקס: 03-9376364
למשלוח דואר אלקטרוני: rmc@clalit.org.il
למשלוח דואר רגיל
:
מרכז רפואי רבין, רח' ז'בוטינסקי 39, פתח-תקווה 49100
נמען: ריקי גור - ממונה על פניות הציבור
טלפונים חיוניים נוספים לידיעתכם:
מרכזייה (בילינסון) - 03-9377377 (פועלת 24 שעות ביממה)
מודיעין (בילינסון) - 03-9376222 (בימים א'-ה' בשעות 16:00-08:00)

ימים ושעות פעילות

​בימים א'-ה' בשעות 16:00-08:00

כיצד מגיעים לשירות

​בכניסה הראשית לבניין גור שאשא, בקומת הכניסה

השירות לפניות הציבור וזכויות המטופל - בילינסון

מנהלת השירות: ריקי גור

על השירות

צוות עובדי בית החולים עושה את מירב המאמצים וכמיטב יכולתו להעניק לכם את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, בצורה היעילה ביותר תוך מתן יחס אדיב, אנושי ותומך.

יחד עם זאת, במידה והנכם נתקלים בבעיות כלשהן, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור וזכויות המטופל במרכז הרפואי, אשר במסגרת פעילויותיה:

  • טיפול בפניות (תלונות, בירורים) וסיוע למטופלים ולבני משפחותיהם.
  • מתן ייעוץ ומידע למטופלים ולבני משפחותיהם בנושא חוק זכויות החולה.
  • טיפול במכתבי תודה ושבח על עבודתם המסורה של עובדי בית החולים.

מכתב התודה מועבר על ידינו לידיעת כל הנוגעים בדבר לרבות הממונים.
הדבר מהווה משוב ועידוד לצוות המטפל.

חשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת על כל בעיה שנתקלתם בה, על מנת שנוכל לסייע בפתרונה וכן ללמוד ולהשתפר.

בברכת בריאות טובה

צוות השירות


מנהלת השירות:
ריקי גור - rmc@clalit.org.il
מזכירה:
חנה פרידלנדר