מידע למטופל

מרפאות חוץ ומכונים – המערך האמבולטורי

מנהל השירות האמבולטורי - מרכז רפואי רבין – ד"ר גדי נוימן
מנהלת אדמיניסטרטיבית - השירות האמבולטורי - בי"ח בילינסון – גב' גלי שבתאי תבור
מנהל אדמיניסטרטיבי - השירות האמבולטורי - בי"ח השרון – גב' דיאן מילשטוק

אודות

מרפאות החוץ של מרכז רפואי "רבין", מהוות את אחד המכלולים הגדולים בארץ למתן שירות אמבולטורי כוללני, במגוון עצום ורחב של שירותים רפואיים.
אמצעי אבחון והדמיה, טיפולים אמבולטוריים, אשפוזי יום ובירורים רפואיים מעמיקים.
המרפאות מאוישות על ידי רופאים מומחים מהשורה הראשונה, הקשורים למחלקות האשפוז ולמכונים השונים. מערך מורכב זה מאפשר המשכיות ורצף טיפולי לכל מטופל ורציפות של המידע הרפואי השלם. המרפאות ממוחשבות באופן מלא במערכות מיחשוב מהמתקדמות בעולם, ומאובטחות באופן מלא מבחינת סודיות המידע.
קומפלקס המרפאות, בשני בתי החולים, משלים זה את זה, ורופאים רבים מעניקים שירות רפואי בשני בתי החולים, בבילינסון ובשרון.
אנו מעניקים למטופלים יחס אישי חם ומקצועיות גבוהה, והכל על מנת ליצור חווית טיפול ושירות ייחודיים ברמתם !

קביעת תור למרפאות החוץ והמכונים

במרכז רפואי רבין פועל מוקד טלפוני אחוד המשרת את שני בתי החולים במספר אחד (ONE STOP SHOP ) לזימון תורים למרפאות החוץ והמכונים של המרכז הרפואי הכולל את בתי החולים בילינסון והשרון. ניתן לפנות למוקד באמצעות טלפון, פקס או באמצעות אתר האינטרנט.

טלפון: 03-9376666
פקס: 03-9377258
לפנייה באמצעות אתר האינטרנט – לחץ/י כאן

במקרים מסוימים, בהתאם לסוג השירות הנחוץ, תופנו על ידי המוקד לקביעת תור ישירות במרפאת החוץ או המכון.

מידע כללי למטופל במרפאות החוץ והמכונים

  • בכל פנייה למרפאה/למכון יש להצטייד בהתחייבות כספית מתאימה מטעם קופת החולים בה הינך מבוטח או באמצעי תשלום מתאים (כגון: טופס 17 של קופת חולים, טופס 103 או טופס 231 לחיילים, טופס משטרה במקרה שעברת תאונות דרכים וכו'). על ההתחייבות לכלול את הקוד המתאים לשירות המבוקש – ביקור רופא/ בדיקה/ טיפול.
    מטופל שהגיע ללא התחייבות מתאימה יוכל להתחייב באמצעות הפקדת פיקדון עד להסדרת ההתחייבות מול קופת החולים בה הינו מבוטח או מול גורם מבטח אחר. לשם כך יש לפנות למשרד מרפאות חוץ ומכונים.
    בנוסף, ניתן לשלם עבור הביקור על פי תעריפי משרד הבריאות המתעדכנים מעת לעת.
  • נא להצטייד בתעודה מזהה ובכרטיס מגנטי של קופת החולים בה הינך מבוטח.
  • בהגיעך למרפאה/למכון יש לפנות למשרד הקבלה של המרפאה/המכון. מזכירת המרפאה/המכון תקלוט אותך, תמסור לך בפתקית את מספר התור שלך ותעדכן אותך אודות תהליך הטיפול הצפוי לך במרפאה/במכון. אנא שמור את המספר שקיבלת שכן הוא ישמש אותך בכל התחנות אליהן תופנה במשך כל הביקור במרפאה/במכון. מערכת ייעודית (QFLOW) הכוללת צגים הפרוסים במתחמי ההמתנה במרפאות החוץ והמכונים מעדכנת אודות התקדמות התור ומכוונת את המטופלים מתי ולאיזה חדר עליהם להיכנס לצורך קבלת השירות.
  • אנא כבדו את פרטיות המטופל המקבל שירות בדלפק הקבלה.
  • הכניסה לרופא, לטיפול או לבדיקה הינה על פי שעת הזימון שנקבעה עבורך ובהתאם למספר שקיבלת עם הגיעך ולהנחיות הצוות.
  • אנו עושים כל מאמץ כדי לקבלך בזמן, אך יתכן שיחול עיכוב בקבלתך בשל אילוצים שונים.
  • עם הכניסה לרופא, לטיפול או לבדיקה נבקשך לכבות את מכשיר הטלפון הנייד.
  • זכותך לבקש נוכחות אדם נוסף במהלך בדיקה גופנית, ובהתאם לתנאים המקובלים בבית החולים.
  • העישון בין כותלי בית החולים אסור על פי חוק!
  • בית החולים אינו אחראי על חפצי ערך.
  • אנא שמרו על כבוד הצוות המטפל, והישמעו להנחיותיו.
  • אנא שמרו על השקט, על הניקיון ועל רכוש בית החולים.
  • בבית החולים מתקיימת הוראת סטודנטים במקצועות הרפואה, הסיעוד ובמקצועות בריאות אחרים. אנו מקווים שתגלו סובלנות והבנה לנושא חשוב זה.​