רפואה דחופה (מיון)

trueבתי חולים > רבין > דף הבית > מחלקות ומרפאות > רפואה דחופה (מיון) > עשה ואל תעשה במיון

עשה ואל תעשה במיון

פורסם בראשונה: 17.07.2019

  • מאת:
  • תמי גרינברג - אחות אחראית מלר"ד (מיון) בילינסון

החלטה על הגעה למלר"ד – המחלקה לרפואה דחופה (מיון)

מיועדת למתן מענה במקרים רפואיים דחופים שאינם ניתנים לדיחוי או שאינם ניתנים לפתרון בקהילה. עקב העומסים והשהות העשויה להיות ממושכת מומלץ במידת האפשר לברר לגבי פתרונות חלופיים במרכזי המידע של קופות החולים לפני קבלת ההחלטה על פנייה למלר"ד.

הגעה

במידה והחלטתם לפנות למלר"ד יש לבחור בדרך ההגעה המתאימה למצבכם הבריאותי ולסיבת הפנייה. ישנם מצבים כדוגמת כאבים לוחצים בחזה או נימול של חצי גוף בהם הגעה באמבולנס עשויה להציל חיים.

מה חייבים להביא?

תעודה מזהה
מכתב הפניה – במידה ויש
חומר רפואי רלוונטי
תרופות שאמורות להינטל בשעות הסמוכות להגעה למלר"ד, בפרט תרופות שאינן נפוצות

מה כדאי להביא?

מלווה מעל גיל 18 – נוכחותו של מלווה מקלה, מנעימה ומסייעת. מצד שני – פמליה גדולה מידי עשויה להקשות הן על המטופל והן על הצוות.


שתייה ומזון

בכל בתי החולים קיימת אפשרות לרכישת מזון ושתייה וקיימות עמדות שתייה, אך באם קיימת רגישות או העדפה למזון מסוים או רצון לחסוך בהוצאות - הצטיידו בהתאם. זכרו כי קיים צפי לשהות של מספר שעות.


לבוש חם

בחלק גדול מבתי החולים קר גם בקיץ...

איך להתנהל מול הצוות?

  • מסרו מידע מדויק ורלוונטי וענו בשקיפות רבה לכל שאלה הנוגעת למצבכם
  • דווחו על כל שינוי בהרגשתכם או בסימפטומים במהלך השהות במלר"ד
  • וודאו לפני קבלת כל טיפול כי מבוצע זיהוי של שמכם ומספר תעודת הזהות
  • בקשו הסבר על הטיפול הניתן
  • זכרו כי הטיפול במלר"ד ניתן עפ"י סדר עדיפות רפואי והצוות עושה מאמץ לתת מענה וטיפול מיטבי לכולם. לפיכך, הצטיידו בסבלנות והתייחסו בכבוד לאנשי הצוות, כפי שאנו מתייחסים אליכם

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

להדפיס

לשתף בדוא"ל