השירות לפניות הציבור וזכויות המטופל בבית החולים הרצפלד עומד לרשותכם המאושפזים, בני המשפחה והמבקרים. אנו כאן כדי לסייע לכם ולטפל בפניותיכם. הנכם מוזמנים לפנות אלינו בשאלות ובירורים, להגיש הצעות ייעול לצוותי בית החולים ולהנהלה וכן למסור מכתבי הערכה. צוותי בית החולים משתדלים להעניק טיפול מיטבי ומקצועי לכל מאושפז. עם זאת, במידה שמתעורר צורך, אנו הכתובת לפנות בהערות ובתלונות.
בנוסף, בית החולים פועל תוך שמירה על זכויות המטופלים בהתאם לחוק זכויות החולה. אם נתקלתם בהפרה של זכויותיו של מטופל, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לברר את המקרה ולייעץ לכם. אנו מחויבים למענה תוך 14 ימים, למעט במקרים מורכבים הדורשמים בירור עם מספר גורמים, שבהם משך הזמן עשוי להתארך.
לפניות ומידע בנושא מסירת מידע רפואי במחלקה לתיעוד רפואי לחצו כאן.
לידיעתך – כללית נוקטת במירב המאמצים להבטחת המידע ושמירת סודיות המידע. יחד עם זאת חשוב שתדע/י כי תעבורת המייל (לרבות הקבצים אשר ברצונך לצרף) מתבצעת באמצעות רשת האינטרנט הציבורית ומשכך הרי שלשירותי בריאות כללית אין כל נגיעה ו/או אחריות לאבטחת המידע ולטיב התקשורת בערוץ תעבורה זה. בעצם צירוף הקבצים ושליחתם באמצעות המייל הינך מצהיר/ה כי הינך יודע/ת שאין הכללית נושאת בכל אחריות שהיא לאבטחת המידע והנ"ל כפוף למדיניות הגנת המידע של רשת האינטרנט הציבורית.
פניה לנציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות
מטופלים הסבורים כי זכויותיהם לא מולאו על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, רשאים לפנות גם לכתובת: רחוב ירמיהו 39, ת"ד: 1176 ירושלים מיקוד: 9101002, טלפון: 5400*, דוא"ל: kvilot@moh.health.gov.il
*הכתוב מנוסח בלשון זכר אך מיועד לנשים וגברים כאחד.