כללית שלי

נגישות בהרצפלד

מהי נגישות? למי היא חשובה? איך היא באה לידי ביטוי בשטח ובאתר שלנו באינטרנט? ולמי אפשר לפנות בנושא? מדריך

 

אנחנו בהרצפלד שואפים להיות נגישים לכלל הלקוחות שלנו. מה זה אומר? שאנחנו משתדלים להיות הכי נגישים שאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות, למשל בראייה, בשמיעה, בניידות, ביכולות הקוגניטיביות וכדומה.
אם נתקלתם בבעיית נגישות בבית החולים או באתר האינטרנט שלנו, כתבו לנו.

רכזת נגישות השירות - טלי גפן, טלפון: 08-8595243, מייל: taligef@clalit.org.il

רכז נגישות מבנית - גרגורי לבובסקי, טלפון: 08-8595217, מייל: gregoryLe@clalit.org.il

 

אבל רגע, מה זו בכלל נגישות?

 

ב ־ 1998 נחקק בכנסת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. המטרה שלו היא למנוע אפליה של אנשים עם מוגבלות ולקדם את השתתפותם המלאה בחברה ובקהילה. החוק מחייב גופים ציבוריים ופרטיים להנגיש את המרחב הציבורי - הן הפיזי והן הדיגיטלי - ובכלל זה את האופן שבו הם מספקים שירותים. על אף שתהליך החקיקה עדיין לא הסתיים בכל הנוגע לנגישות של שירותי הרפואה, אנחנו בהרצפלד כבר מנגישים את המבנה והשירותים שלנו.

אני רוצה...