כללית און-ליין
מידע ושירותים

פורסם בראשונה: 16.07.2020

    מאת:
  • צוות האתר

שירות מתורגמן לחירשים ולכבדי שמיעה

כבדי שמיעה או חירשים וצריכים לתקשר עם צוות בית החולים? מעכשיו תוכלו לעשות זאת עם מתורגמן לשפת הסימנים בזמן אמת, באמצעות אפליקציית תרגום ותמלול מרחוק, בכל ביקור בבית החולים

פגישה עם רופא/ה או עם אח/ות באמצעות מתורגמן/ית לשפת הסימנים


איך עושים זאת?

נכנסים לאתר כללית > יצירת קשר > יצירת קשר לאנשים חירשים וכבדי שמיעה.

מורידים את האפליקציה, לוחצים על הקישור (אין צורך בקוד משתמש וסיסמה) ומיד מתחברים למוקד תרגום און-ליין.


מה צריך?

טלפון חכם (סמארטפון) וחיבור לרשת האינטרנט.


מתי פועל השירות?

השירות ניתן בימים א' עד ה' בשעות 9:00 עד 17:00 ובימי שישי בשעות 9:00 עד 12:00 ומופעל באמצעות עמותת שמעיה.

למעבר לשיחת און־ליין (בסמארטפון בלבד)

המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.



פנייה דרך מוקד שירות הלקוחות (2700*) - באמצעות מתורגמן/ית לשפת הסימנים.


איך פועל השירות?

למעבר למוקד 2700* לשיחה עם מתורגמן/ית לשפת הסימנים.

מתי פועל השירות?

השירות ניתן בימים א' עד ה' בשעות 8:00 עד 20:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 13:00.

שימו לב:
• כדי לשוחח עם נציג/ה תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים. 

המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.