נעים להכיר
מנהל המחלקה: פרופ' דן ליבוביץ
מנהלת הסיעוד: בת שבע חסון
מזכירת המחלקה: ענבל אברהמי
העברת מידע בין הצוותים המטפלים בכם
סבב אחיות להעברת מידע בין המשמרות מתקיים בכל יום בין השעות:
7:15-7:00 / 15:00-14:30 / 23:00-22:30
מהו ביקור מטופלים? (ביקור רופאים)
ביקור מטופלים הוא תהליך עדכון חשיבה ודיון שעורך הצוות המטפל כולו מול מיטת המטופל. מטרתו העיקרית של הביקור היא העברת מידע ושמירה על רציפות המידע, קבלת החלטות והנחיות לפעולה וגם הסבר למטופל. מבחינתך כמטופל/ת זה הזמן להתעדכן, להציג שאלות לצוות הרפואי ולהיות שותפים בקבלת החלטות בתהליך הטיפול.
יש לכם הזכות לשתף בביקור מלווה שתבחרו. אנו מאמינים כי נוכחות של מלווה במהלך הביקור תורמת לתחושת הביטחון שלכם בתהליך הטיפולי.
הביקור מתקיים בכל יום בין השעות 08:00-07:15 ובנוסף מתקיים ביקור ערב לקראת שעה 15:00.
קיים גם ביקור לילה אותו מבצע הרופא התורן יחד עם אחות לקראת השעה 23:00. מטרתו העיקרית היא מתן מענה לכאב, או בעיות אחרות המטרידות את המטופל שלא נענו עד אז.
איך אני מקבל מידע רפואי?
מידע ישיר על המצב והתוכנית להמשך ניתן לקבל מהצוות בזמן ביקור הבוקר.
בכל משמרת ממונה אחות מרכזת טיפול, אליה ניתן לפנות בכל שאלה ובקשה.
שיחה עם מנהל המחלקה מתבצעת בתיאום עם המזכירה.
שיחה עם רופא המחלקה ניתן לקיים בימים א-ה בתום ביקור מטופלים.
מידע למאושפזים העוברים ניתוח
לאחר כל ניתוח הצוות המנתח מוסר מידע על הניתוח למשפחת המטופל. שיחה זו מתקיימת במתחם הקבלה לניתוח בחדר הניתוח בקומה 2. לכן, אנו מבקשים ממלווה של כל מנותח להימצא באיזור המתנת משפחות לאורך הניתוח כולו על מנת להיות זמין לעדכון. מאחר ומשך הזמן בין ניתוחים קצר ויש לצוות משימות נוספות, הצוות לא יוכל להמתין למלווה שלא נמצא פיזית.
במידה ומטופל מעדיף שלא יימסר מידע למלווים עליו לציין זאת לצוות מראש.
כל מטופל שנותח יקבל מידע על הניתוח ועל מצבו מהצוות למחרת הניתוח ככל שמצבו מאפשר קבלת מידע זה.
על פי חוק זכויות החולה ונוהלי שירותי בריאות כללית אין אנו מוסרים מידע בטלפון.
השירות הסוציאלי עומד לשירותכם
ניתן לפנות באמצעות הצוות הסיעודי במחלקה.
זמני ארוחות במחלקה
בוקר: 09:00-08:00 / צהריים: 12:30-12:00 / ערב: 18:30-18:00
שעות ביקור אורחים
אנו מקפידים על מנוחתכם. על מנת לסייע לנו לשמור על כך, אנא הימנעו מביקורים בין השעות 16:00-13:30 ולאחר השעה 20:30.
שחרור מהמחלקה
מתבצע לרוב עד השעה 12:00, להוציא מקרים חריגים
החלטה על מועד השחרור מתקבלת במהלך ביקור מטופלים (ביקור רופאים). תינתן הדרכה על ידי אחות ורופא להמשך טיפול.
יש לפנות עם מכתב השחרור לרופא המשפחה על מנת לשמור על רצף הטיפול הרפואי.
במקרים רבים מתוכנן המשך טיפול לאחר אישפוז. זה יכול לכלול: טיפול בתרופות חדשות, הפניה לבדיקות נוספות, מעקב רפואי במרפאות החוץ, קבלת תשובות (כגון של ביופסיות) ואף תוכנית המשך טיפול ניתוחי ועוד. המשכיות ורציפות הטיפול היא מרכיב חיוני בשמירה על חייכם. אנא הקפידו להכיר ולהבין את התוכנית ובקשו הסבר מהצוות. נא הפנו את תשומת ליבו של הרופא בקהילה להנחיות ולהמלצות הרשומות במכתב השחרור.
אנא הקפידו על קיום ההנחיות וההמלצות הרפואיות הניתנות לכם למען שלומכם ובריאותכם.
מידע כללי לנוחיותכם
ניתן להזמין טלוויזיה אישית תמורת תשלום בטלפון: 052-4828441
מכונות שתיה וכריכים נמצאות בקומה הראשונה בבניין.
מסעדה חלבית נמצאת בקומת הקרקע .
בית כנסת ממוקם בקומת הקרקע של בניין האשפוז בסמוך למעליות.
לרשות המבקרים: חניון בתשלום יומי קבוע בסמוך לשער גדרה (כניסה ראשית).
כספומט ממוקם בקומה 1, קרוב למשרד קבלה.
"נתיב החסד" השאלת ציוד רפואי ומכירת אביזרי שיקום בקומה 1 סמוך למכון הדימות (רנטגן) 08-9441725.
פינת עישון בקומת הקרקע. חל איסור לעשן במקומות שאינם מיועדים לכך.