כללית שלי
חדשות קפלן

פורסם בראשונה: 15.04.2020

שירות מתורגמן לחירשים אונליין לטופלי המרכז הרפואי

כבדי שמיעה או חירשים וצריכים לתקשר עם צוות בית החולים? מעכשיו תוכלו לעשות זאת עם מתורגמן לשפת הסימנים בזמן אמת, באמצעות אפליקציית תרגום ותמלול מרחוק, בכל ביקור בבית החולים

בקיצור

1.

נכנסים לאתר כללית ‹ יצירת קשר ‹ יצירת קשר לאנשים חירשים וכבדי שמיעה

2.

מורידים את האפליקציה, לוחצים על הקישור (אין צורך בקוד משתמש וסיסמה)

3.

ומיד מתחברים למוקד תרגום און-ליין

כבדי שמיעה או חירשים וצריכים לתקשר עם צוות בית החולים? אנחנו איתכם גם מרחוק.
מעכשיו תוכלו לעשות זאת עם מתורגמן לשפת הסימנים בזמן אמת באמצעות אפליקציית תרגום ותמלול מרחוק, בכל ביקור בבית החולים!
איך עושים זאת?

נכנסים לאתר כללית
‹ יצירת קשר
יצירת קשר לאנשים חירשים וכבדי שמיעה.

מורידים את האפליקציה, לוחצים על הקישור (אין צורך בקוד משתמש וסיסמה)

ומיד מתחברים למוקד תרגום און-ליין

מה צריך?
טלפון חכם (סמארטפון) וחיבור לרשת האינטרנט.

לחילופין, ניתן להוריד את אפליקציה "תרגום מרחוק" מחנות האפליקציות ישירות לנייד או לחייג למוקד שירות הלקוחות ב- 2700 *
לאחר החיבור מתורגמן יתרגם את השיחה בזמן אמת בשיחת וידאו.

 

*השירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 17:00-09:00 ובימי שישי בין השעות 12:00-08:00 ומופעל באמצעות קול-שיא תקשורת בע"מ

**על מנת לשוחח עם הנציג תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים