מי מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ כללי?
היחידה לטיפול נמרץ כללי נותנת מענה רפואי במצבי חירום למאושפזים הזקוקים לטיפול רציף 24 שעות ביממה, ע"י צוות רב מקצועי. היחידה מצוידת בטכנולוגיות רפואיות מתקדמות המאפשרות מתן טיפול ותמיכה כוללניים.
צוות היחידה הוא צוות רב תחומי וכולל רופאים, אחיות, מזכירה, פיזיותרפיסטית, דיאטנית, עובדת סוציאלית ועוד.
הליך הקבלה ליחידה
בעת קבלת המטופל ליחידה אנא המתינו בחדר המתנה למשפחות ומלווים. איש צוות יפנה אליכם לאחר קליטת המטופל ביחידה ומתן טיפול ראשוני, בהקדם האפשרי וילווה אתכם להיכרות עם צוות היחידה וסביבת המטופל.
מידע על מצב יקירכם המאושפז והדרכה תקבלו מרופא/אחות ביחידה.
שעות ביקור ושיחה עם רופא בכיר- 12:30-13:30
שעות ביקור ערב- 19:00-20:00
השירות הסוציאלי ביחידה לשירותכם
עובדת סוציאלית: 08-9441531
ימים א', ד' 14:00-8:00, יום ג' 14:00-10:00, יום ה' 14:00-11:00
מניעת זיהומים
אנו מקפידים על כללי היגיינה מתאימים על מנת למנוע זיהומים.
•חטאו ידיים באלכוהול בעת הכניסה והיציאה מהיחידה
• ליד יקירכם ישהו בו זמנית שני מבקרים לכל היותר
• הימנעו מביקור של ילדים מתחת לגיל 12
• מבקרים הסובלים ממחלה פעילה מנועים מלהיכנס ליחידה מחשש להדבקה
חשוב לדעת
• אנא הימנעו מלהשאיר ברשות המטופל חפצי ערך כגון: משקפיים, טלפון סלולרי, שעון, תכשיטים וכו'. המרכז הרפואי קפלן אינו אחראי על אובדן ו/או נזק הנגרם לחפצי ערך.
• המידע שייך למטופל בלבד, אין לצלם או להקליט מסביבת המטופל והיחידה.
תהליך השחרור מהיחידה
ההחלטה על שחרור מהיחידה מתקבלת על ידי הצוות הרפואי על פי שיקול דעת מקצועי בלבד. בשחרור מהיחידה, המטופל ילווה למחלקה החדשה על ידי איש צוות.
לנוחותכם
• ביתן המיועד לשומרי שבת. לתאום ניתן ליצור קשר בטלפון 050-4100101
• מכונות שתייה וכריכים נמצאים בקומה 1
• מסעדה חלבית – קומת קרקע
• מסעדה בשרית – בכניסה לבניין מרפאות קומה 1
• בית הכנסת ממוקם בקומת קרקע – בניין אשפוז א' בסמוך למעליות
• כספומט ממוקם בקומה 1 קרוב למשרד הקבלה
• "נתיב החסד" השאלת ציוד רפואי ומכירת אביזרי שיקום 08-9441725
בכל שאלה אנחנו כאן לרשותכם
• ממונה על פניות הציבור וזכויות המטופל בהנהלת המרכז הרפואי קפלן – בניין 20 טלפון 08-9441952
• מוקד פניות משרד הבריאות. טלפון: 5400*, 08-6241010 , פקס: 02-5655969
דוא"ל: Call.Habriut@moh.health.gov.il