הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה או פניה, באמצעים שלהלן:
בטלפון: 08-9441952/465 בשעות הפעילות של המשרד, ימים א-ה 16:00-8:00.
בפקס: 08-9441188
במקרים דחופים, תוכלו לפנות באמצעות מרכזית בית החולים: 08-9441211
שימו לב,
אסמכתאות וטופסי התחייבות שלאחר טיפול יש לשלוח למחלקת גביה. לפרטים נוספים יש ללחוץ כאן.
- הפניות לטיפולים במרפאות וביחידות השונות, יש לשלוח למוקד זימון תורים, מספר פקס: 08-9441189
- מסמכים רפואיים, יש לפנות לרשומות רפואיות, בטלפון 08-9441256/683. מענה טלפוני בימים א',ב' ו-ד' בשעות 8:00-16:00, בימי ה' בשעות 12:00-16:00, בימי ג' אין קבלת קהל ואין מענה טלפוני ברשומות רפואיות.
פעילות מחלקת פניות הציבור
מתן שרות ללקוחות חוץ של בית החולים.
טיפול בפניות מכל סוג של לקוחות בית החולים - בקשות, תלונות, מכתבי תודה.
סיוע בפתרון בעיות במידה ויתעוררו במהלך הטיפול בבית החולים.
מתן ייעוץ וסיוע למטופל בקשר למימוש זכויותיו על פי חוק זכויות החולה.
הדרכה והנחיה של חברי הסגל הרפואי והמנהלי של המוסד הרפואי בכל הנוגע להוראות חוק זכויות החולה.
טופלת לשביעות רצונך?
אם הנכם מעוניינים להכיר תודה לעובד או לצוות מחלקה בבית החולים אשר טיפלו בצורה נעימה ונתן שירות טוב, אנו הכתובת.
ניתן לפנות בפקס: 08-9441188
או באמצעות הדואר עבור: מחלקת פניות הציבור הנהלת המרכז הרפואי קפלן, ת.ד 1 רחובות מיקוד 76100
הגשת קבילה
לידיעת המבוטחים המבקשים להגיש קבילה כנגד קופת חולים או כנגד נותן שירותים של קופת חולים (לרבות בתי החולים הנותנים שירותים לקופות). ניתן להגיש קבילה בעניינים הקשורים לזכויותיכם, בנושא סל שירותי הבריאות הממלכתי, בנושא התכנית לשירותי בריאות נוספים ו/או בעניינים נוספים הקשורים למימוש זכויותיכם כמטופלים וכמבוטחים.
לשם כך, עליכם לפנות לנציבת קבילות הציבור לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות (ניתן להגיש קבילות לנציבות גם בעניינים המצויים באחריותו הבטוחית של משרד הבריאות לפי התוספת השלישית לחוק ביטוח בריאות ממלכתי). ניתן לפנות בדרכים הבאות ובצירוף המסמכים הרלוונטיים:
בטלפון: 5400*
בפקס: 025655981
בדוא"ל: kvilot@moh.health.gov.il
בדואר : נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, רחוב ירמיהו 39 , ירושלים
פנייה לוועדת חריגים
מבוטח הזקוק לשירות בריאות שאינו כלול בסל הבריאות הממלכתי רשאי לפנות לוועדת חריגים. הזכות לפנות לוועדת חריגים נתונה לכל מבוטח הסובל מבעיה רפואית המשפיעה באופן מהותי על מצבו הרפואי ותפקודו, ואשר נזקק שם כך לשירות בריאות אשר איננו כלול בסל הבריאות. ניתן לפנות בדרכים הבאות ובצרוף המסמכים הרלוונטיים:
בדוא"ל : kvilot@moh.health.gov.il
בדואר: נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, רחוב ירמיהו 39 , ירושלים
אנחנו כאן בשבילכם - ברגעים החשובים. נשמח להיות אתכם בקשר, לשמוע, ולנסות לעזור.