מרפאת מטיילים

trueבתי חולים > קפלן > דף הבית > יחידות רפואיות > מרפאת מטיילים > מרפאת מטיילים

מרפאת מטיילים

מנהל המרפאה: ד"ר אלכס גורי

צוות מרפאת המטיילים של המרכז הרפואי קפלן מטפל במבוטחים מכל קופות החולים המעוניינים להתייעץ עם רופא ולהתחסן לפני נסיעה למטרות פנאי או עבודה

יצירת קשר

טלפון

מוקד זימון תורים

08-9441111

שעות ביקור

שעות קבלה
  • ב: 16:00-19:00

מיקום

רחובות דרך פסטרנק 1 ,בניין נשים ויולדות (אשפוז א'), קומה 1.

  • גישה למרפאה
  • שירותים נגישים
  • מעלית או מבנה חד קומתי
  • כניסה עם חיית שירות

באופן טבעי, הרופאים למחלות זיהומיות הם אלה שמובילים ומרכזים את התחום בעולם ובארץ והפונים למרפאה זוכים לייעוץ פרטני מרופא מומחה למחלות זיהומיות.

הייעוץ האישי מותאם לכל אחד ולכל אחת לפי מצבם הרפואי, לפי הצורך הרפואי וכן לפי יעד הנסיעה, משך זמן הנסיעה, אופי הנסיעה (עבודה, תיירות, תרמילאות וכו') ועונת הנסיעה.

בייעוץ יחליט הרופא מהם החיסונים הנדרשים או המומלצים לנסיעה ויסביר על הסכנות הבריאותיות האפשריות ועל דרכי ההתמודדות איתן. החיסונים, כמו גם  פנקס חיסונים בין-לאומי ומרשמים לתרופות בהתאם לצורך, ניתנים במקום.

מומלץ להגיע למרפאה חודשיים-שלושה לפני הנסיעה,  אך גם הגעה מאוחרת עדיפה על פני ויתור על הביקור במרפאה בכלל. לקראת הביקור במרפאה יחשוב מאוד להצטייד בפנקס חיסונים קודם או כל מסמך המעיד על חיסונים שניתנו בעבר.

לנוסעים עם בעיות רפואיות מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל בקופ"ח לפני הנסיעה. רצוי להצטייד במסמך באנגלית המפרט את מהות המחלה או המחלות, והתרופות שהנוסע נוטל באופן שגרתי. חשוב להצטייד במלאי תרופות למשך כל תקופת הנסיעה.

רפואת המטיילים אינה שירות הכלול בסל הבריאות ולפיכך הביקור במרפאה כרוך בתשלום.
מומלץ לא להגיע למרפאה על קיבה ריקה.

מטיילים יקרים שימו לב,
יש להזמין תור בין השעות 16:00-8:00 בטלפון: 08-9441111

השעות נתונות לשינוי ויש להגיע לאחר תיאום תור בלבד.

צוות המרפאה

רופאי המרפאה:
ד"ר אלכסנדר גורי, מנהל המרפאה
ד"ר אורן גושן

אחות אחראית:
 צביה אברהם

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

להדפיס את העמוד

לשלוח את העמוד

יצירת קשר

טלפון

מוקד זימון תורים

08-9441111

שעות ביקור

שעות קבלה
  • ב: 16:00-19:00

מיקום

רחובות דרך פסטרנק 1 ,בניין נשים ויולדות (אשפוז א'), קומה 1.

  • גישה למרפאה
  • שירותים נגישים
  • מעלית או מבנה חד קומתי
  • כניסה עם חיית שירות