תהליך הקבלה
משרד הקבלה ומערך מרפאות החוץ של המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין הוא הנדבך המרכזי בתהליך הקליטה והשירות הפנימי והחיצוני ללקוח.
משרד הקבלה מתמחה בטיפול בלקוח: מתהליך הקבלה, דרך האשפוז והתיאום עם הגורמים השונים בקהילה, תיאום הקבלות והשחרורים עם מחלקות האשפוז, זימון למרפאות החוץ, הזמנת ציוד ואביזרי עזר, היסעים לטיפולים וייעוצים, ובסיום האשפוז בתהליך השחרור והתחשבנות כספית.
סדרי האשפוז
תהליך קליטת המטופל אורך כמה שעות, לכן רצוי להגיע מוקדם ככל שניתן. המפגש הראשון של המטופל ומשפחתו נערך במשרד הקבלה, בבניין הראשי בקומת הקרקע, שם מתבצעת קבלה אדמניסטרטיבית, מופקות מדבקות אשפוז, וממנו מופנה המטופל למחלקה הקולטת.
לרשות המבקרים חדרי הסבה במחלקות האשפוז, עמדת קפה בקומת הקרקע, וכרי דשא המקיפים את קמפוס בית החולים.
שעות הביקור
בימים ראשון עד חמישי משעה 15:00 עד 21:00
בימי שישי, ערבי חג, שבת וחג משעה 10:00 עד 12:00 ומשעה 15:00 עד 21:00.
השעות מפורסמות בכניסה למרכז הרפואי ובמחלקות.
הכנסת אוכל למרכז הרפואי
בהתאם להנחיות מחלקת הכשרות של הכללית, הרינו להפנות את שימת לבכם להנחיות הבאות:
א. חל איסור להכניס למרכז הרפואי ולמחלקות האשפוז כל אוכל מבושל ובפרט מאכלי בשר.
ב. אין להשתמש בכלי המטבח של המרכז הרפואי, לכל מטרה שהיא. כלי המטבח (צלחות, סכו"ם, כוסות, סירים וכ"ו) השייכים לבית החולים נועדו לשימוש עבור הגשת מזון המסופק על ידי המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין בלבד.
תהליך השחרור
ביום השחרור יש להחזיר את כל ציוד העזר שהושאל למטופל בעת האשפוז. המחלקה המאשפזת מציידת את המטופל בטופס שחרור מובנה, והוא ומשפחתו מתבקשים לאשר את השחרור מהמחלקה בחתימת נציג מטעמה. כמו כן, יש להחזיר את כסא הגלגלים המושאל למחלקת הלוגיסטיקה, ולקבל ממנה חתימת אישור בטופס עצמו.
עם השלמת האישורים המוחתמים, יש לפנות למשרד הקבלה לביצוע שחרור אדמניסטרטיבי. עם ספח השחרור, חוזרים למחלקה המאשפזת לקבלת המסמכים הרפואיים.
יציאה לחופשה
אנו מבקשים להביא לידיעתכם שהמרכז הרפואי נוהג לאשר למאושפזים, על פי בקשתם, יציאה לחופשת סופשבוע/ חג, במידה ומצבם הרפואי מתיר זאת.
היציאה לחופשות מתאפשרת מיום שישי (בשעה 10 בבוקר- לאחר גמר הטיפולים) ו/או ערב חג עד מוצאי שבת ו/או מוצאי חג או עד למחרת בבוקר, לכל המאוחר.
אנו יודעים כי השהות והשיקום בלוינשטיין אורכים לעיתים זמן רב, לכן צוות המרכז הרפואי עושה הכול כדי להקל על שהותכם ולתת לכם הרגשה ביתית תוך מתן אפשרות למגוון שירותים ופעילויות חברתיות ממוקדות שיקום.
המרכז הרפואי מעמיד לרשותכם:
- בית כנסת - פועל באגף האשפוז המרכזי, קומה 2 ופתוח כל שעות היממה. לפרטים נוספים בענייני דת וכשרות – הרב שמואל חרמ״ץ, רב המרכז הרפואי, טלפון: 054-6367703.
- מועדון חברתי - הוקם עבור המטופלים ובני משפחותיהם מתוך רצון לאפשר כמה שעות של הפוגה ונחת. המועדון ממוקם בבניין ב', קומה 2 ומתקיימות בו סדנאות אומנות ותכשיטנות. אירועים ופעילות נוספת מתקיימים ברחבי המרכז הרפואי. תוכנית הפעילות מתפרסמת מדי שבוע במסכי המידע המחלקתיים, בכניסה למרכז הרפואי וביומן המטופלים.
לרווחת המטופלים ניצבות במועדונית גם עמדות אינטרנט, עמדות פלייסטיישן עם מסכי פלזמה, עמדת מוסיקה הכוללת מערכת, דיסקים ואוזניות אישיות, וכן ספרייה. פרט לפעילויות המוצעות במועדונית עצמה, מדי פעם מארגנת המועדונית יציאה מאורגנת לטיולים ברחבי הארץ. - אינטרנט - קיים חיבור WIFII ברחבי המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.
- כספומט - בקומת הכניסה מימין למעליות
- שירות כביסה עצמי - לנוחיות המטופל ובני משפחתו הוצבו מכונת כביסה ומכונת ייבוש לכביסה בשירות עצמי. השירות בתשלום. יש להצטייד בחומרי כביסה. המכונות מוצבות בכניסה המזרחית של בניין פליישמן.
- ארוחות למלווים - הנהלת המרכז הרפואי מאפשרת לבן/בת משפחה או מטפל/ת אחד/אחת של המאושפז, ליהנות מארוחת צהרים בתשלום.
הארוחה מוגשת בחדר האוכל בקומת הכניסה, המיועד לאורחים בלבד, בשעות 13:00- 14:00.
ניתן לרכוש תלושי אוכל במשרד הקבלה בקומת הכניסה, בימים א'-ה' בין השעות 14:00-13:00.
יש לרכוש מבעוד מועד תלושי אוכל לארוחות בימי שישי/שבת ובערבי חגים או חגים. - השכרת טלוויזיות - טל פארם בע״מ - שירות השכרת טלוויזיה בכבלים, טלוויזיה אישית וצמודה למיטת המטופל. להזמנות: טלפון נייד: 052-5257169 בימים ראשון-שישי בין השעות 15:00-10:00 .
ניתן להשאיר הודעות במענה הקולי. - מספרה - לנוחיות המאושפזים ניתן לקבל שירותי מספרה בבניין פליישמן, קומת ראשונה בצמוד לגינה הטיפולית בכל יום שני משעה 9:00 עד 12:00.
- ספרייה ניידת - לנוחיותכם, מתנדבות מגיעות למחלקות האשפוז להחלפת ספרים בימים: ב'- בשעות הבוקר, ד'- בשעות אחר הצהריים.