מידע שימושי

trueבתי חולים > לוינשטיין > דף הבית > מידע שימושי > יחידת שירות וחווית המטופל

יחידת שירות וחווית המטופל

המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין חרט על דגלו כאבן יסוד בפועלו, להעניק שירות איכותי, זמין ואנושי. חוויית המטופל ושירות הם בתחומי המיקוד המובילים שלנו

מרכז מידע לוינשטיין

בקיצור

01
מטרת העל שלנו

להוביל את תחום חווית הטיפול בארץ באמצעות חווית שיקום כוללנית, חיובית ומעצימה למטופל ולמשפחתו תוך ראיית המטופל במרכז ויצירת מערכת מותאמת, אינטגרטיבית ואמפתית.
02
הייחודיות שלנו לאורך השנים היא שילוב של מקצועיות הצוותים בכל תחומי השיקום יחד עם שירות מותאם לכל מטופל, עם יחס אישי ומונגש ועם שמירה על רצף טיפולי בין בית חולים לקהילה.
03
אנחנו עושים ככל שביכולתנו להקל על שהות המטופלים והמלווים, לתת הרגשה ביתית ואפשרות למגוון שירותים ופעילויות חברתיות ממוקדות שיקום.

​​​​​​​​​​​במסגרת פעילותה של היחידה הוקם מרכז שירות ומידע. צוות מרכז המידע נותן מענה לצרכים שונים לכלל באי המרכז הרפואי וממוקם בכניסה אליו. 

איזה מידע תוכלו לקבל במרכז השירות והמידע?

  • הכוונה והתמצאות במרכז הרפואי 
  • פעילויות תומכות שיקום המתקיימות בשעות אחה"צ ומיועדות למטופלים ולבני משפחתם
  • מידע על מגוון שירותים הניתנים במרכז הרפואי לרווחת המטופל ומלוויו ורישום לפעילויות, כגון למכון לוריאל לטיפוח ויופי, סדנאות ועוד. 

קבלת קהל ומענה טלפוני בימים ראשון עד חמישי מ-8:00 ועד 16:00 ב
טלפון: 09-7709222

לרווחת המטופלים ובני המשפחות בזמן האשפוז 

  • ​חוברת מידע ניתנת עם הקבלה ללוינשטיין
  • מובילי שירות פוגשים כל מאושפז חדש ונותנים לו ולבני המשפחה והמלווים מידע חיוני לתקופת האשפוז 
  • ​מתנדבים מבקרים באופן קבוע מאושפזים שבני משפחתם אינם יכולים להגיע בתדירות גבוהה או כשבני המשפחה זקוקים להתאווררות קלה. פרטים נוספים ניתן לקבל מהעובדים הסוציאלים ומצוות המחלקה 
  • מידע על אודות פעילויות תומכות שיקום בשעות אחה"צ מועבר באמצעות מסרונים ומפורסם בלוחות המידע וביומן הטיפולים 
  • מועצת מטופלים – מפגשים שבהם מתאפשר למטופלים ולבני משפחתם לבטא את תחושותיהם בגלוי בכל הקשור לשביעות רצונם במהלך האשפוז. את המפגש מובילים נציגים מהנהלת המרכז הרפואי, ומשתתפים בו ​מטופלים ובני משפחה מכל המחלקות. המפגשים מאפשרים ייצוג הולם, ממקור ראשון ובלתי מתווך של "קול המטופל". במהלך המפגש, המטופלים חולקים את חוויותיהם ומציפים תחומים שבהם מידת שביעות הרצון גבוהה וכן כאלו שהיו רוצים לשנות. הצוות מספק נקודות מבט מגוונות של כלל מקצועות הטיפול. ​בבסיס המפגשים עומד העיקרון כי מטופלים ומלווים הם שותפים משמעותיים ומשפיעים בלוינשטיין.
  • ​​ימי הולדת – יחידת השירות מציינת עם המטופלים את יום הולדתם וחוגגת איתם עם ברכה אישית.
  • ארוחה חמה - עמותת עזר מציון מזמינה אתכם ליהנות מארוחה חמה בזמן שהותכם במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין. ​להזמנת מנה, לחצו כאן ומלאו את פרטיכם​. ניתן לאסוף את המנות מסניף עזר מציון הממוקם במרכז הרפואי בבניין ב'. לנוחיותכם, מספר הטלפון של עזר מציון: 073-3953395. שעות המענה בימים ראשון עד חמישי מ-10:00 עד 14:00.
  • מרכז טיפוח ויופי  "לוריאל ישראל" הקימה מרכז טיפוח ויופי, בשיתוף יחידת השירות וחווית המטופל במטרה להעניק טיפולים למאושפזים בלוינשטיין, בהתנדבות מלאה על ידי קוסמטיקאיות מוסמכות. לרישום, מלאו כאן את הטופס.

פעילויות תומכות שיקום*

מדי יום, בשעות אחר הצהריים מתקיימת פעילות תומכת שיקום לרווחת המטופלים ומלוויהם. מידע על אודות הפעילויות נמצא ביומני הטיפולים של המטופלים, מתפרסם בעמדת האחיות וברחבי המרכז הרפואי לוינשטיין. 
*הפעילויות יכולות להשתנות בהתאם לאילוצים.

יום ראשון ספורטיבי

  • ​טניס שולחן, שעה: 16:00-17:30, בלובי בניין פליישמן
  • חץ וקשת, שעה: 17:00, בלובי בניין פליישמן
  • שחמט, שעה: 17:00, מפעיל: רועי פאוסט, בחדר ישיבות בניין ב

יום שני משחקי חשיבה

  • שעת משחקי קופסה, שעה: 16:00, ברחבת הקפיטריה


​יום שלישי אקדמי

  • ​​​אקורדיון וגיטרה, שעה:16:00, בלובי​​​
  • הרצאה ​מ​תחלפת, שעה​: 17:00, בחדר ישיבות בניין ב'

יום רביעי סדנאות

  • ​סדנאות מתחלפות, שעה: 16:00, בחדר ישיבות בניין ב'

יום חמישי מוסיקלי

  • ​נגינה בפסנתר, שעה:16:00, בלובי

האקדמיה לשיקום

יחידת השירות וחוויית המטופל מובילה, מנהלת ומקדמת את פעילות האקדמיה לשיקום אשר מאגדת תחתיה מגוון קורסים, הכשרות וימי למידה בתחום השיקום, לצוותים רב מקצועיים. למידע ולפרטים נוספים כתבו אלינו לדוא"ל: LvRehabAcademy@clalit.org.il​

התנדבות

מעוניינים להתנדב ביחידת השירות? מלאו את הפרטים בשאלון ואנו נחזור למתאימים.





האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

להדפיס

לשלוח בדוא"ל

יצירת קשר

טלפון: 09-7709107