כללית שלי
מידע שימושי

נגישות בבית החולים לוינשטיין

בית חולים לוינשטיין הוא בית חולים מונגש ברוב יחידותיו. בית החולים פועל להנגשה של כל שטחי בית החולים לאנשים עם מוגבלות, בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירותי בריאות ולמקומות נתינתם), התשע"ו 2016.

  • חדרי האשפוז וחדרי הבדיקה המיוחדים, הם חדרים עם דלתות רחבות המאפשרות כניסה נוחה לחדרים, גם לאנשים המתניידים בכיסאות גלגלים.
  • בחדרי האשפוז המיוחדים ישנם שירותים וחדרי רחצה מותאמים לאנשים עם מוגבלות.
  • בית החולים החל בהנגשת שירותים מונגשים גם לציבור המבקרים, הממוקמים ברובם בקרבת מעליות.
  • במגרשי החניה נמצאים תאי חניה נגישים.
  • ברחבי בית החולים הותקנה מערכת הכוונה קולית מסוג  Step Hear  לאנשים עם מוגבלות ראייה.
  • כל המעליות הינן מעליות מונגשות.

ליווי אישי לאנשים עם מוגבלות

בהתאם לחוק נגישות, הנהלת בית החולים לוינשטיין עושה כל מאמץ לספק שירות מקצועי, אדיב ומונגש לכל הנכנסים בשערי בית החולים. בבית החולים קיים מערך "ליווי אנושי להתמצאות והכוונה": השירות נועד לסייע לאדם עם מוגבלות להתמצא בבית החולים באמצעות ליווי אנושי.

המערך יספק לאדם עם מוגבלות יכולת התמצאות רציפה בדרך ליעד המבוקש באמצעות מידע פשוט, ברור ואחיד ככל האפשר.

המלווה יקבל את מבקש/ת שירות הליווי האנושי בכניסה הראשית – שער להולכי הרגל לבית החולים, במקום המפגש המסומן, אל היעד בבית החולים.

השירות מיועד לכל אדם עם מוגבלות זמנית או קבועה ולכל אדם אשר פונה לקבלת סיוע להתמצאות והכוונה.

מערך לליווי אנושי והכוונה יפעל 24/7.

לתיאום הליווי לצורך הכוונה והתמצאות, ניתן ליצור קשר, לפחות 14 ימי עבודה ממועד הלווי הדרוש, באמצעות הטופס האינטרנטי משמאל:

  • עם סיום הרישום האינטרנטי. תשלח למבקש השירות הודעת אישור באמצעות SMS (בהמשך יישלח מייל במידה והוזן) המאשר את קבלת הבקשה.
  • בקשות לליווי אנושי המוגשות בפחות מ-14 ימי עבודה ולא פחות מ-5 ימי עבודה, נדרש לתאם באמצעות מענה טלפוני בלבד. מתן השירות מותנה בזמינות משאבים של בית החולים.

מענה באמצעות תא קולי לטלפון שמספרו 09-7709090 שלוחה 7. באפשרות זו תוכלו לבקש שנציג המוקד התפעולי יחזור אליכם טלפונית בשעות הפעילות.

אחראית נגישות: אורלי אביסדריס - עוזרת מנהל אדמיניסטרטיבי לשביעות רצון המטופל.

בקשת ליווי אנושי להתמצאות ולהכוונה

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש

יודגש, כי אנו בעיצומו של תהליך הנגשת בית החולים. התהליך הוא הדרגתי, בהתאם לנדרש בתקנות ולהנחיות משרד הבריאות.

כל עוד לא הסתיים התהליך יתכן שהמבקרים יתקלו באזורים שטרם הונגשו.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות בית החולים כחלק ממחויבותנו לאפשר קבלת שירות שוויוני ונגיש לכלל האוכלוסייה כולל לאנשים עם מוגבלות.

למעבר לעמוד "יישום תקנות הנגישות לשירותי בריאות קיימים" באתר משרד הבריאות, לחצו כאן