בתחילת דרכה המקצועית פנתה גלית ללימודי תואר ראשון בחינוך וספרות עברית באוניברסיטת בן גוריון בנגב. בשנים אלו עבדה גלית כמדריכה ביחידה פוסט אשפוזית של פנימייה טיפולית בבאר שבע, שם נוצר חיבורה הראשוני לעולם הילד ונוער מההבט הטיפולי- שיקומי.
בהמשך פנתה גלית ללימודי תואר שני בייעוץ חינוכי MA באוניברסיטת תל אביב. במהלך לימודיה כתבה תזה בנושא: "הקשר בין שליטה הורית, לכידות משפחתית, פיתוח זהות אישית וביטויים של אי הסתגלות בקרב מתבגרים". בשנים אלו עבדה כעוזרת מחקר וכמתרגלת באוניברסיטת תל אביב. לאחר לימודיה עסקה גלית במשך חמש שנים בייעוץ חינוכי בבתי ספר יסודיים ותיכוניים. בתקופה זו גיבשה גלית תפיסה מערכתית להבנת עולמו של הילד והמתבגר. בשנים אלו גברו גם סקרנותה ורצונה להתמקד בתחום הטיפול, ולשלבו עם הידע שצברה בתחום החינוכי. בעקבות כך פנתה גלית ללימודי תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית MA באוניברסיטת חיפה. בסיום לימודיה החלה גלית לעבוד במרכז לגיל הרך - יחידה התפתחותית קהילתית ברמת גן, שם עבדה כארבע שנים כחלק מצוות פרא רפואי. בעבודתה כעובדת סוציאלית קלינית ביחידה, התמקדה גלית בעיקר בעבודה טיפולית עם הורים לילדים בגיל הרך עם מגוון קשיים התפתחותיים, כמו כן, גלית ריכזה וליוותה צוות אזורי פרא רפואי ביחידה. בשנים אלו התמחתה גלית בשיטת אייכה והחלה לעבוד גם בקליניקה עצמאית.
כיום גלית מטפלת במרכז אייכה תל אביב בהורים למתבגרים ולילדים צעירים עם מגוון קשיים רגשיים, התנהגותיים והתפתחותיים.
גלית מונעת בעבודתה מתוך אמונה עמוקה בבניית סביבה מגדלת לילד ולמתבגר על ידי ההורים והמסגרת החינוכית כמענה המשמעותי ביותר להתפתחותו המיטבית.
בשנה זו גלית עוברת תהליך הסמכה להדרכה כעובדת סוציאלית וכמטפלת בשיטת אייכה.