אודות

trueבתי חולים > גהה > דף הבית > אודות > מחלקת פניות הציבור

מחלקת פניות הציבור

מנהלת המחלקה: אורית אבקסיס

מחלקת פניות הציבור מטפלת הן בפניות (תלונות, בירורים) והן במכתבי תודה על עבודתם.ן המסורה של העובדים.ות והמטפלים.ות

מיקום

הלסינקי 1 פ"ת.​

​​​​​​​​על השירות

צוות המרכז לבריאות הנפש גהה עושה את המיטב על מנת להעניק לכם.ן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, בצורה יעילה, תוך מתן יחס אדיב, אנושי ותומך.

יחד עם זאת, במידה ונתקלתם.ן בבעיות או קשיים כלשהם, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור של בית החולים.

מכתבי הפנייה מועברים על ידינו לידיעת כל הנוגעים בדבר, לרבות הממונים, לצורך טיפול מידי ומתן מענה לבעיה.

מכתבי התודה מהווים משוב ועידוד לצוות המטפל ומובאים לידיעתם.

חשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת על כל בעיה שנתקלתם בה, על מנת שנוכל לסייע בפתרונה וכן, ללמוד ולהשתפר.

בברכת בריאות טובה.

צוות המחלקה

מנהלת המחלקה:

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

לשלוח במייל

להדפיס

יצירת קשר

טלפון: 03-9258370

שעות ביקור

בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 15:00.

מיקום

הלסינקי 1 פ"ת.​

מחפשים מחלקה או מרפאה?

​​​​​​​הקליקו ​כאן​ לרשימת כל היחידות הרפואיות

יש לכם שאלה?

​​​​​צרו איתנו קשר​ ונשמח לסייע ולעזור