על השירות
צוות המרכז לבריאות הנפש גהה עושה את המיטב על מנת להעניק לכם.ן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, בצורה יעילה, תוך מתן יחס אדיב, אנושי ותומך.
יחד עם זאת, במידה ונתקלתם.ן בבעיות או קשיים כלשהם, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור של בית החולים.
מחלקת פניות הציבור מטפלת הן בפניות (תלונות, בירורים) והן במכתבי תודה על עבודתם.ן המסורה של העובדים.ות והמטפלים.ות.
מכתבי הפנייה מועברים על ידינו לידיעת כל הנוגעים בדבר, לרבות הממונים, לצורך טיפול מידי ומתן מענה לבעיה.
מכתבי התודה מהווים משוב ועידוד לצוות המטפל ומובאים לידיעתם.
חשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת על כל בעיה שנתקלתם בה, על מנת שנוכל לסייע בפתרונה וכן, ללמוד ולהשתפר.
בברכת בריאות טובה
צוות המחלקה
מנהלת המחלקה: עופרה פיקמן