אודות

trueבתי חולים > גהה > דף הבית > אודות > מחלקת פניות הציבור

מחלקת פניות הציבור

מנהלת המחלקה: עופרה פיקמן

מחלקת פניות הציבור מטפלת הן בפניות (תלונות, בירורים) והן במכתבי תודה על עבודתם.ן המסורה של העובדים.ות והמטפלים.ות

מיקום

הלסינקי 1 פ"ת.

לשכת הנהלה אדמניסטרטיבית.

​​​​על השירות

צוות המרכז לבריאות הנפש גהה עושה את המיטב על מנת להעניק לכם.ן את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, בצורה יעילה, תוך מתן יחס אדיב, אנושי ותומך.

יחד עם זאת, במידה ונתקלתם.ן בבעיות או קשיים כלשהם, ניתן לפנות למחלקת פניות הציבור של בית החולים.

מכתבי הפנייה מועברים על ידינו לידיעת כל הנוגעים בדבר, לרבות הממונים, לצורך טיפול מידי ומתן מענה לבעיה.

מכתבי התודה מהווים משוב ועידוד לצוות המטפל ומובאים לידיעתם.

חשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת על כל בעיה שנתקלתם בה, על מנת שנוכל לסייע בפתרונה וכן, ללמוד ולהשתפר.

בברכת בריאות טובה.

צוות המחלקה

מנהלת המחלקה:

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

לשלוח במייל

להדפיס

יצירת קשר

טלפון: 03-9258370, 03-9258200​

שעות ביקור

בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 15:00.

מיקום

הלסינקי 1 פ"ת.

לשכת הנהלה אדמניסטרטיבית.

מחפשים מחלקה או מרפאה?

​​​​​​​הקליקו ​כאן​ לרשימת כל היחידות הרפואיות

יש לכם שאלה?

​​​​​צרו איתנו קשר​ ונשמח לסייע ולעזור