במסגרת הכשרתה, עסקה בטיפול פרטני ודינאמי באמנות בילדים עם הפרעות קשב וריכוז וקשיים חברתיים, לצד הדרכת הורים, וכן בטיפול קבוצתי באמנות לחיזוק מיומנויות בין-אישיות ודימוי העצמי.
מטפלת מתוך התפיסה המערכתית הכוללת הבנת יחסיו של הילד עם סביבתו החיצונית, ובעיקר עם הוריו, שהינם בראייתה, המומחים בחייו של הילד. רואה בטיפול באמנות כלי לביטוי עולמו הפנימי של הילד הנותן מילים לתחושותיו, לכוחותיו ולקשייו השונים. זאת במטרה להביא למיצוי הפוטנציאל הרגשי, ההתנהגותי והחברתי הטמון, בשילוב עבודה עם מערכות שונות בחייו.