יחידות ומחלקות

המחלקה לרפואה דחופה - הנחיות והמלצות למטופלי המחלקה

צוות המלר"ד מטפל בכל פניה ומתייחס אליה בצורה הולמת. חשוב להיאזר בסבלנות!!!

בקיצור

1.

כל פנייה למלר"ד מטופלת וזוכה להתייחסות הולמת!!!

2.

הפנייה למלר"ד כרוכה לעיתים בהמתנה ארוכה בשל טיפול במקרים קשים יותר אשר משיקולים רפואיים מטופלים תחילה.

3.

חשוב להיאזר בסבלנות!!!

מידע והמלצות​

  • במידת האפשר, מומלץ לפנות למיון לאחר התייעצות עם רופא המשפחה המטפל בקהילה. ברוב המקרים הטיפול של רופא הקהילה נותן פיתרון מספק ומהיר ללא צורך בהפניה לחדר המיון

  • בכל קושי אישי או משפחתי עקב האשפוז או השחרור מהמיון, ניתן לפנות אל הצוות הרפואי והסיעודי ולבקש ייעוץ של העובדת סוציאלית במחלקה

  • כל מטופל למלווה זכאי לנוכחות של מלווה אחד בלבד לצידו כדי לאפשר מתן טיפול איכותי ויעיל. בכניסה למיון מקבל המלווה מדבקת "מלווה" המודבקת על בגדו ובעזרתה ניתן לזהותו

  • בית החולים  אינו אחראי לאבדן חפצי ערך. חשוב להימנע מהשארת חפצים ללא השגחה וניתן להפקיד חפצי ערך במחלקת הביטחון של בית החולים

  • בכל שלב במהלך השהייה במיון חשוב מאד:

    • אם חשים ברע יש לפנות לאחות  

    • אם ההנחיות שנתנו אינן ברורות יש לידע את הצוות הרפואי על כך  

    • בכל שאלה או בעיה שמתעוררת, ניתן לפנות לאח או לאחות האחראים במשמרת

המטופלים והמלווים  מתבקשים:

  • לשמור על כבוד הצוות המטפל והיענות  להנחיותיו

  • לספק מידע מלא ומהימן על מצבו הבריאותי

  • ליידע  את הצוות הרפואי על כל שינוי שחל במצבו

  • לשמור על פרטיותם של מטופלים אחרים במיון

  • לנהוג על־פי כללי בית החולים ולהישמע לצוות המלר"ד

  • לתת הסכמתו לטיפול הרפואי המוצע לו

עיקר זכויות המטופל: 

  • לקבל טיפול רפואי וסיעודי נאות, יחס אדיב ומתחשב תוך שמירה על כבוד ופרטיות

  • לדעת את שמו ואת תפקידו של המטפל

  • לקבל הסבר ברור על המחלה ועל הטיפול המוצע הכולל את התועלת ואת סיכונים

  • לקבל מכתב סיכום והנחיות להמשך טיפול ומעקב

  • לשמור על סודיות המידע הרפואי הנוגע אל המטופל.