כניסה לאזור האישי
בתי חולים
סיכומים רפואים
ביקורים ומידע אישי
תוצאות בדיקות מעבדה
תוצאות בדיקות דימות
תוצאות בדיקות גנטיות
בקשה לרשומה רפואית
אישור ביקור
תורים עתידיים
פניות ציבור
X
ניווט והתמצאות
צור קשר
פייסבוק
תורמים לסורוקה
מידע שימושי
להצטרפות לכללית
כל המידע והחיסונים למטיילים בליווי אישי ומקצועי - בהתאם ליעד הנסיעה, לאופייה ולמצבו הרפואי של המטייל.
מיקום
בבניין מרפאות החוץ, קומה 1. במפה: בניין 61 באזור 6 - כחול
נגישות
מעלית, גישה למרפאה, שירותים, כניסה עם חיית שירות (למעט בחדרי טיפולים מיוחדים), חניה נגישה.
סורוקה פלוס
שירותי המרפאה מוצעים ללקוחות כל קופות החולים וכרוכים בתשלום.
לקוחות כללית זכאים להנחה. לעמיתי כללית מושלם ופלטינום מוצע הסדר תשלום מיוחד (בכפוף לתנאי הביטוח). ללקוחות הקופות האחרות מומלץ לבדוק את נושא ההחזרים בקופה שלהם.
מומלץ לקבוע תור כשישה שבועות לפני הנסיעה. השירות ניתן בשעות אחר הצהריים, בהתאם לתכנון המרפאה. השירות ניתן למזמינים תור מראש בלבד.
בטלפון 08-6403199, בימים א'- ה' בשעות 8:00 - 15:00
בפקס 08-6403587
בדוא"ל somr99@clalit.org.il
מנהלת שירות לקוחות:
עדי כהן
אחות:
כרמליה צינמן שפירא
האם תוכן זה היה מועיל?
לתשומת ליבך, השימוש באפשרויות השונות של "פייסבוק" עשוי לשתף את המידע עם אחרים
תגיות
אני רוצה...
להדפיס
לשלוח
יצירת קשר
טלפון 08-6403199פקס 08-6403587דוא"ל somr99@clalit.org.il
מענה בטלפון
בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 15:00.בערבי חג ובימי חול המועד, חלים שינויים בזמני הפעילות. ניתן להתעדכן בטלפון.