כללית שלי
יחידות ומחלקות

יצירת קשר

מענה בטלפון

בימים א'-ה' בשעות 9:00 - 15:00

מיקום

בבניין מרפאות החוץ, קומה שנייה. במפה: בניין 61​ באזור 6 - כחול

סורוקה מטיילים

כל המידע והחיסונים למטייל בליווי האישי והמקצועי ביותר - בהתאם ליעד הנסיעה, לאופייה ולמצבו הרפואי של המטייל.

בקיצור

1.

המרפאה פועלת ברישיון משרד הבריאות והחיסונים ניתנים בהתאם להתוויות המשרד. רופאי המרפאה מקושרים לתכנת TRAVAX המתעדכנת אונליין על מצב התחלואה ועל מוקדי המגפות בעולם.

2.

מומלץ לקבוע תור כשישה שבועות לפני הנסיעה. השירות ניתן בשעות אחה"צ, בהתאם לתכנון המרפאה. השירות ניתן למזמינים תור מראש בלבד.

3.

יש להגיע למרפאה עם תיעוד חיסונים קודם (במידה ויש).

השירותים המוצעים במרפאה:

  1. ייעוץ רפואי והדרכה
  2. חיסונים
  3. מידע בנוגע למחלות ולמגבלות באזור הטיול
  4. מרשמים ותרופות

שירותי המרפאה מוצעים ללקוחות כל קופות החולים וכרוכים בתשלום.

לקוחות כללית זכאים להנחה. לעמיתי כללית מושלם ופלטינום מוצע הסדר תשלום מיוחד (בכפוף לתנאי הביטוח). ללקוחות הקופות האחרות מומלץ לבדוק את נושא ההחזרים בקופה שלהם.

מומלץ לקבוע תור כשישה שבועות לפני הנסיעה. השירות ניתן בשעות אחר הצהריים, בהתאם לתכנון המרפאה. השירות ניתן למזמינים תור מראש בלבד.

 

לקבלת פרטים נוספים ולקביעת מועד לבדיקות, ניתן לפנות:

  • בטלפון 08-6403199, בימים א'- ה' בשעות 9:00 - 15:00

  • בפקס  08-6403587

  • בדוא"ל  somr99@clalit.org.il 

 

צוות

  • מנהלת שירות לקוחות:

    גב' יפעת נחמן אלוש
  • אחות:

    גב' כרמליה צינמן שפירא

שירותים נוספים