דף הבית

trueבתי חולים > סורוקה > דף הבית > יחידות ומחלקות > סורוקה מטיילים
הצג עוד

סורוקה מטיילים

כל המידע והחיסונים למטיילים בליווי אישי ומקצועי - בהתאם ליעד הנסיעה, לאופייה ולמצבו הרפואי של המטייל.

יד אוחזת הדמייה של כדור הארץ

מיקום

בבניין מרפאות החוץ, קומה 1. במפה: בניין 61​ באזור 6 - כחול

נגישות

מעלית, גישה למרפאה, שירותים, כניסה עם חיית שירות (למעט בחדרי טיפולים מיוחדים), חניה נגישה.​

בקיצור

01
המרפאה פועלת ברישיון משרד הבריאות והחיסונים ניתנים בהתאם להתוויות המשרד.
רופאי המרפאה מקושרים לתכנת  TRAVAX המתעדכנת אונליין על מצב התחלואה ועל מוקדי המגפות בעולם.
02
מומלץ לקבוע תור כשישה שבועות לפני הנסיעה. השירות ניתן בשעות אחה"צ, בהתאם לתכנון המרפאה. השירות ניתן למזמינים תור מראש בלבד.
03
יש להגיע למרפאה עם תיעוד חיסונים קודם (במידה ויש).

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ סורוקה פלוס​

השירותים המוצעים במרפאת מטיילים

  1. ייעוץ רפואי והדרכה
  2. חיסונים
  3. מידע בנוגע למחלות ולמגבלות באזור הטיול
  4. מרשמים ותרופות

שירותי המרפאה מוצעים ללקוחות כל קופות החולים וכרוכים בתשלום.

לקוחות כללית זכאים להנחה. לעמיתי כללית מושלם ופלטינום מוצע הסדר תשלום מיוחד (בכפוף לתנאי הביטוח). ללקוחות הקופות האחרות מומלץ לבדוק את נושא ההחזרים בקופה שלהם.

מומלץ לקבוע תור כשישה שבועות לפני הנסיעה. השירות ניתן בשעות אחר הצהריים, בהתאם לתכנון המרפאה. השירות ניתן למזמינים תור מראש בלבד.

לקבלת פרטים נוספים ולקביעת מועד לבדיקות, ניתן לפנות:

  • בטלפון 08-6403199, בימים א'- ה' בשעות 8​:00 - 15:00

  • בפקס  08-6403587

  • בדוא"ל  somr99@clalit.org.il  

מידע למטיילים

כדאי להתחסן, לדעת מה לארוז במזוודה, ואילו מצבים רפואיים חשוב להכיר בכל מדינה. מידע, הסברים וכתובות למטיילים
למידע נוסף
מידע למטיילים


צוות

מנהלת שירות לקוחות:

אחות:

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

להדפיס

לשלוח

יצירת קשר

מענה בטלפון

בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 15:00.
​בערבי חג ובימי חול המועד, חלים שינויים בזמני הפעילות. ניתן להתעדכן בטלפון.

מיקום

בבניין מרפאות החוץ, קומה 1. במפה: בניין 61​ באזור 6 - כחול

נגישות

מעלית, גישה למרפאה, שירותים, כניסה עם חיית שירות (למעט בחדרי טיפולים מיוחדים), חניה נגישה.​