כללית שלי
אודותינו

יצירת קשר

טלפונים: 08-6400309, 08-6403800
פקס:  08-6768822
דוא''ל:  spniot@clalit.org.il
כתובת: המרכז הרפואי סורוקה, ת"ד 151, באר־שבע ​

שעות ביקור

זמני קבלת קהל ומענה בטלפון: בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 16:00
הלשכה סגורה בערבי חג: ראש־השנה, יום־כיפור, סוכות, פסח ושבועות​

מיקום

​בבניין ההנהלה, קומה 1, חדר 146. במפה: בניין 62 באזור 6 - כחול

הלשכה לפניות הציבור

ממונה על פניות הציבור: מר נווה נתן

בסורוקה - מרכז רפואי אוניברסיטאי פניות הציבור הן מנוף לשינוי ולשיפור

ילד מאושפז צייר במסגרת הפעילות של בית הספר לילדים מאושפזים בסורוקה

בקיצור

1.

צוות עובדי בית החולים עושה מאמצים להעניק למטופלים טיפול רפואי ושירות טובים ככל הניתן ביעילות ובאדיבות.

2.

יחד עם זאת, לעיתים אין אנו מצליחים לענות על כל הציפיות, וחשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת כדי ללמוד ולהשתפר.

3.

אל תהססו לפנות אלינו - כל הפניות מטופלות ברצינות רבה ובשמירה מלאה על פרטיות הפונה.

צוות

  • ממונה על פניות הציבור ואחראי לזכויות המטופל:

    מר נווה נתן
  • עוזרות:

    גב' חפציבה מבצריגב' אושרית בן ברוך
 

הלשכה לפניות הציבור פועלת במסגרת הנהלת המרכז הרפואי. צוות הלשכה קשוב ומטפל במגוון פניות בנושאי הטיפול והשירות בבית החולים. כל הפניות מטופלות ברצינות רבה ובשמירה מלאה על פרטיות הפונה.
אנו שמחים לקבל גם מכתבי תודה למחלקות ולעובדים הראויים לשבח על עבודתם המסורה.

  • בטלפון

  • פנייה ישירה למשרד

  • פנייה בכתב בדוא"ל, בפקס או בדואר.

תלונות

  • תלונות על חוויות של חוסר שביעות רצון מאירות נקודות לשינוי ולשיפור
  • פניות הנוגעות לטיפול הרפואי או ליחס ולהתנהגות של אנשי צוות מתקבלות אך ורק בכתב:
    • בפנייה בכתב חשוב לציין את הפרטים של המטופל ופרטים ליצירת קשר איתו ועם הפונה - במקרה ופונה אדם אחר כמו ילד, בן־זוג או הורה:

        • שם מלא

        • מספר זהות

        • מספרי טלפון ליצירת קשר

  • בפניות בנושא טיפול רפואי, שבהן פנה בן משפחה או אדם אחר שאינו המטופל, נדרש לצרף לפנייה טופס ויתור סודיות רפואית חתום כדין או אישור אפרוטופוס.  קישור לטופס ויתור סודיות רפואית.

משובים חיוביים והבעת תודה

מחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

 קישורים

  • The following link is provided to report a patient safety or quality of care concern to JCI:

http://www.jointcommissioninternational.org/contact-us/report-a-quality-and-safety-issue

פניות הציבור - טופס יצירת קשר מקוון

* שדות חובה
נא לציין את פרטיו המלאים של המטופל – מקבל השירות בבית החולים
*
*
*
*
*
*
*
במידה ופונה אדם אחר (בן משפחה, הורה, ילד, בן זוג) יש לציין בנוסף את הפרטים הבאים ליצירת קשר
 
 
 
 
 
 
 
אותיות הקוד שיש להקליד
לחץ לשינוי האותיותלחץ להשמעת האותיות
 
*
 
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש