כניסה לאזור האישי
בתי חולים
סיכומים רפואים
ביקורים ומידע אישי
תוצאות בדיקות מעבדה
תוצאות בדיקות דימות
תוצאות בדיקות גנטיות
בקשה לרשומה רפואית
אישור ביקור
תורים עתידיים
פניות ציבור
X
ניווט והתמצאות
צור קשר
פייסבוק
תורמים לסורוקה
מידע שימושי
להצטרפות לכללית
ממונה על פניות הציבור: מר נווה נתן
בסורוקה - פניות הציבור הן מנוף לשינוי ולשיפור
מיקום
בבניין ההנהלה, קומה 1, חדר 146. במפה: בניין 62 באזור 6 - כחול
נגישות
מעלית, שירותים, כניסה עם חיית שירות, חניה נגישה..
הלשכה לפניות הציבור פועלת במסגרת הנהלת המרכז הרפואי. צוות הלשכה קשוב ומטפל במגוון פניות בנושאי הטיפול והשירות בבית החולים. כל הפניות מטופלות ברצינות רבה ובשמירה מלאה על פרטיות הפונה. אנו שמחים לקבל גם מכתבי תודה למחלקות ולעובדים הראויים לשבח על עבודתם המסורה.
בטלפון
ישירות למשרד
באמצעות כפתור - פנייה ליחידה
פנייה בכתב - בפקס או בדואר.
בפנייה בכתב חשוב לציין את הפרטים של המטופל ופרטים ליצירת קשר איתו ועם הפונה - במקרה ופונה אדם אחר כמו ילד, בן־זוג או הורה:
שם מלא
מספר זהות
מספרי טלפון ליצירת קשר
מחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.
ממונה על פניות הציבור ואחראי לזכויות המטופל:
מר נווה נתן
עוזרות:
גב' אושרית בן ברוך וגב' נדין סמסון.
האם תוכן זה היה מועיל?
לתשומת ליבך, השימוש באפשרויות השונות של "פייסבוק" עשוי לשתף את המידע עם אחרים
תגיות
אני רוצה...
להדפיס
לשלוח
יצירת קשר
טלפונים: 08-6400309, 08-6403800פקס: 08-6768822כתובת: המרכז הרפואי סורוקה, ת"ד 151, באר־שבע
קבלת קהל ומענה בטלפון
בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 16:00הלשכה סגורה בערבי חג: ראש־השנה, יום־כיפור, סוכות, פסח ושבועות