אודותינו

יצירת קשר

טלפונים: 08-6400309, 08-6403800
פקס: 08-6244194
דוא''ל: sopniotzibur@clalit.org.il
כתובת: המרכז הרפואי סורוקה, ת"ד 151, באר־שבע ​

שעות פעילות

זמני קבלת קהל ומענה בטלפון: בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 16:00
הלשכה סגורה בערבי חג: ראש־השנה, יום־כיפור, סוכות, פסח ושבועות​

מיקום

​בבניין ההנהלה, קומה 1. במפה: בניין 62 באזור 6 - כחול

הלשכה לפניות הציבור

ממונה על פניות הציבור: מר נווה נתן

בסורוקה - מרכז רפואי אוניברסיטאי פניות הציבור הן מנוף לשינוי ולשיפור

ילד מאושפז צייר במסגרת הפעילות של בית הספר לילדים מאושפזים בסורוקה

בקיצור

1.

צוות עובדי בית החולים עושה מאמצים להעניק למטופלים טיפול רפואי ושירות טובים ככל הניתן ביעילות ובאדיבות.

2.

יחד עם זאת, לעיתים אין אנו מצליחים לענות על כל הציפיות, וחשוב לנו מאוד לשמוע ולדעת כדי ללמוד ולהשתפר.

3.

אל תהססו לפנות אלינו - כל הפניות מטופלות ברצינות רבה ובשמירה מלאה על פרטיות הפונה.

צוות

  • ממונה על פניות הציבור ואחראי לזכויות המטופל:

    מר נווה נתן
  • עוזרת לממונה על פניות הציבור:

    גב' ימימה שחר

הלשכה לפניות הציבור פועלת במסגרת הנהלת המרכז הרפואי. צוות הלשכה קשוב ומטפל במגוון פניות בנושאי הטיפול והשירות בבית החולים:

  • תלונות על חוויות של חוסר שביעות רצון מאירות נקודות לשינוי ולשיפור.

  • פניות בנושא הטיפול הרפואי או יחס של אנשי צוות מתקבלות אך ורק בכתב

  • משובים חיוביים והבעת תודה מחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

אופן הפנייה

  • בטלפון

  • פנייה ישירה למשרד

  • פנייה בכתב: בדוא"ל, בפקס או בדואר.

בפנייה בכתב חשוב לציין את הפרטים של הפונה ושל המטופל (במקרה שמדובר באדם אחר - ילד, בן־זוג או הורה):

  • שם מלא

  • מספר זהות

  • מספר טלפון ליצירת קשר.

 

פניות הציבור - טופס יצירת קשר מקוון

* שדות חובה
נא לציין את פרטיו המלאים של המטופל – מקבל השירות בבית החולים
* :
* :
* :
* :
* :
* :
* :
במידה ופונה אדם אחר (בן משפחה, הורה, ילד, בן זוג) יש לציין בנוסף את הפרטים הבאים ליצירת קשר
  :
  :
  :
  :
  :
  :
 
אותיות הקוד שיש להקליד
לחץ לשינוי האותיותלחץ להשמעת האותיות
 
*
 
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש