מידע למטופלים ולמבקרים

trueבתי חולים > מאיר > דף הבית > מידע למטופלים ולמבקרים > מערך השירות וחווית המטופל

מערך השירות וחווית המטופל

מיקום

​בניין א​שפו​ז, קומת כניסה

פנייה ב- WhatsApp

חדש!
זמינים בשבילכם גם בווטסאפלשליחת הודעה הקליקו כאן ונשמח לעמוד לשירותכם!

​מרכז השירות והמידע

במרכז הרפואי מאיר, תפיסת השירות מתמקדת בהצבת המטופל במרכז, תוך שימת דגש על חוויית המטופל ומתן שירות איכותי ומכיל. מערך השירות וחוויית המטופל, בניהולה של ליאת ליפסקי-פוזיצקי, פיתח את “MeirWay” – מודל המשקף את מחויבות בית החולים לשירות מצוין.

 
כחלק מתפיסה זו, פועל מרכז השירות והמידע, שבו נציגי השירות עורכים סבבי חוויית מטופל בכל יחידות בית החולים. מטרת הסבבים היא לוודא את רווחת המטופלים, לסייע להם ולהבטיח שהם מרגישים בידיים טובות.
 
בנוסף, המרכז הרפואי מאיר שם דגש על הנגשת השירותים למאושפזים, מטופלים ומבקרים בעלי מוגבלויות פיזיות, באמצעות “מסלול מונגש לבעלי מוגבלויות” המוביל למעליות ולמחלקות השונות.
 
השקעה זו בחוויית המטופל והשירות באה לידי ביטוי בהישגים מרשימים. למשל, המחלקות לרפואה דחופה (מיון) של המרכז הרפואי מאיר דורגו בצמרת בתי החולים הגדולים בישראל ברמת שביעות רצון המטופלים מהטיפול בהם, כאשר מיון הילדים דורג במקום הראשון.
 
תפיסת השירות בבית החולים מאיר מתמקדת, אם כן, בהענקת טיפול רפואי מקצועי לצד דאגה לרווחת המטופלים, יחס אישי, הנגשת השירותים ומיקוד בחוויית המטופל, במטרה להבטיח את שביעות רצונם ובריאותם של הפונים לקבלת טיפול.

פעילות המרכז:

  • הכוונה והתמצאות במרכז הרפואי
  • מענה לפניות, בקשות וצורכי מטופלים ובני משפחותיהם
  • מוקד קשרי משפחות
  • סבבי שירות במחלקות
  • רצף טיפול לאחר השחרור
  • ביטוח לאומי- הסבר על זכויות וסיוע
  • יחידת סגולה- מיצוי זכויות לאזרחים ותיקים
  • פנאי ותרבות למטופל

צוות מערך השירות וחווית המטופל

ליאת ליפסקי פוזיצקי- מנהלת  מערך השירות וחווית המטופל

דורין אפל- אחראית מרכז שירות

חן אדרי- רכזת שירות

קרוליין טטרו- מזכירת יחידת השירות

אלינור בן סימון- מתאמת בית חולים קהילה


פניות הציבור:
יוסי לוין- מנהל מחלקת פניות הציבור

אילה לוי- פניות הציבור


יחידת סגולה:
עדי ממרוד- רכזת יחידת סגולה

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

לשתף בדוא"ל

להדפיס

יצירת קשר

​מרכז השירות והמידע: 09-7472000
מוקד זימון תורים: 09-7471555
מרכזייה: 09-7472555
פקס: 09-7471443
דוא"ל: meirsherut@clalit.org.il

ניתן ליצור קשר גם דרף וואטסאפ במספר: 050-6191018​

שעות ביקור

​ימים א'-ה',
מ- 08:00 בבוקר ​עד 16:00 אחה"צ

מיקום

​בניין א​שפו​ז, קומת כניסה

פנייה ב- WhatsApp

חדש!
זמינים בשבילכם גם בווטסאפלשליחת הודעה הקליקו כאן ונשמח לעמוד לשירותכם!

מידע נוסף בנושא

מרכז הכוונה בכניסה למרכז הרפואי – התמצאות ברחבי המרכז הרפואי
טל. 09-7472575


יחידת סגולה – זכויות לאזרחים ותיקים מטעם המשרד לשיוויון חברתי
טל. 09-7472426, דוא"ל: 
sgulam@clalit.org.il

מתנדבי הביטוח הלאומי – הסבר על זכויות, הכוונה וסיוע במילוי טפסים, תהליכי וועדות רפואיות ומענה על שאלות
טל. 09-7471999
ימים שני ורביעי בין השעות 09:00-12:30


מרכז השירות והמידע


פניות הציבור – תודות ותלונות
טל. 09-7472577
דוא"ל: 
pniotmeir@clalit.org.il

זקוקים לסיוע?

​​​​במרכז השירות והמידע של מאיר​ אנו נסייע לכם ונעניק הכוונה לכל פונה

אינדקס תחומים רפואיים

​​​הקליקו ​כאן​ ותוכלו לאתר בקלות כל מחלקה, מרפאה ויחידה