מרכז השירות והמידע
במרכז הרפואי מאיר, תפיסת השירות מתמקדת בהצבת המטופל במרכז, תוך שימת דגש על חוויית המטופל ומתן שירות איכותי ומכיל. מערך השירות וחוויית המטופל, בניהולה של ליאת ליפסקי-פוזיצקי, פיתח את “MeirWay” – מודל המשקף את מחויבות בית החולים לשירות מצוין.
כחלק מתפיסה זו, פועל מרכז השירות והמידע, שבו נציגי השירות עורכים סבבי חוויית מטופל בכל יחידות בית החולים. מטרת הסבבים היא לוודא את רווחת המטופלים, לסייע להם ולהבטיח שהם מרגישים בידיים טובות.
בנוסף, המרכז הרפואי מאיר שם דגש על הנגשת השירותים למאושפזים, מטופלים ומבקרים בעלי מוגבלויות פיזיות, באמצעות “מסלול מונגש לבעלי מוגבלויות” המוביל למעליות ולמחלקות השונות.
השקעה זו בחוויית המטופל והשירות באה לידי ביטוי בהישגים מרשימים. למשל, המחלקות לרפואה דחופה (מיון) של המרכז הרפואי מאיר דורגו בצמרת בתי החולים הגדולים בישראל ברמת שביעות רצון המטופלים מהטיפול בהם, כאשר מיון הילדים דורג במקום הראשון.
תפיסת השירות בבית החולים מאיר מתמקדת, אם כן, בהענקת טיפול רפואי מקצועי לצד דאגה לרווחת המטופלים, יחס אישי, הנגשת השירותים ומיקוד בחוויית המטופל, במטרה להבטיח את שביעות רצונם ובריאותם של הפונים לקבלת טיפול.
פעילות המרכז:
- הכוונה והתמצאות במרכז הרפואי
- מענה לפניות, בקשות וצורכי מטופלים ובני משפחותיהם
- מוקד קשרי משפחות
- סבבי שירות במחלקות
- רצף טיפול לאחר השחרור
- ביטוח לאומי- הסבר על זכויות וסיוע
- יחידת סגולה- מיצוי זכויות לאזרחים ותיקים
- פנאי ותרבות למטופל