מידע למטופלים ולמבקרים

יצירת קשר

טלפונים: 09-7472577, 09-7471543, 1-700-700-65

פקס: 09-7471443

דוא"ל:
pniotmeir@clalit.org.il

שעות פעילות

ימים א'-ה',
מ- 08:00 בבוקר ​עד 16:00 אחה"צ

מיקום

​בתוך מרכז השירות והמידע, בניין א​שפו​ז, קומת כניסה

מחלקת פניות הציבור

צוות המחלקה

מנהל  פניות הציבור וממונה על חוק זכויות המטופל – יוסי לוין
עוזרת מנהל – מירה פלור

מחלקת פניות הציבור פועלת מכוח חוק זכויות החולה ותפקידה לבדוק ולטפל בכל הפניות המגיעות למרכז הרפואי.

המחלקה עוסקת ב- 

  • טיפול בפניות מסוגים שונים - בקשות, תלונות, בירורים ומכתבי תודה
  • מתן סיוע למטופלים ולבני המשפחות במידה וחשו שזכויותיהם נפגעו
  • סיוע בפתרון בעיות במהלך הטיפול בבית החולים
  • מתן ייעוץ וסיוע למטופל למימוש זכויותיו על פי חוק זכויות החולה
  • ביצוע גישורים מיידים 


טופלתם לשביעות רצונכם? קיבלתם טיפול יוצא דופן באיכותו?

נשמח לשמוע זאת. חשוב לנו לקבל משוב חיובי על עובדי בית החולים המסורים לעבודתם.


ניתן לפנות לפניות הציבור בדרכים הבאות:

1. בדואר אלקטרוני: pniotmeir@clalit.org.il

2. בפקס שמספרו: 09-7471443

3. מכתב בדואר לכתובת: 

מרכז רפואי מאיר - מחלקת פניות הציבור, רח' טשרניחובסקי 59 , כפר סבא

4. בטלפונים: 09-7472577, 09-7471543, 1-700-700-65

5. דרך טופס מובנה באתר כללית: הקליקו כאן

6. ניתן להגיע למשרדנו בין השעות 16:00-08:00 


היכן אנו נמצאים?

משרד פניות הציבור ממוקם בכניסה לבניין האשפוז המרכזי  בתוך  מרכז השירות והמידע של בית החולים.

גישורים מיידים:

אנו מבצעים גישורים במחלקות בתיאום עם הצוות המטפל במטרה למצוא פתרון משותף. ניתן לפנות למשרדנו בשעות העבודה ובשעות הערב והלילה – לאחות הכללית של בית החולים דרך הטלפון של המרכזייה 09-7472555

זקוקים לסיוע?

​​​​במרכז השירות והמידע של מאיר​ אנו נסייע לכם ונעניק הכוונה לכל פונה

אינדקס תחומים רפואיים

​​​הקליקו ​כאן​ ותוכלו לאתר בקלות כל מחלקה, מרפאה ויחידה