למידע בנושא חזרה לשגרה בבתי החולים הקליקו כאן
***
צוות המחלקה
מנהל פניות הציבור וממונה על חוק זכויות המטופל – יוסי לוין
עוזרת מנהל – אילה לוי
מחלקת פניות הציבור פועלת מכוח חוק זכויות החולה ותפקידה לבדוק ולטפל בכל הפניות המגיעות למרכז הרפואי.
המחלקה עוסקת ב-
- טיפול בפניות מסוגים שונים - בקשות, תלונות, בירורים ומכתבי תודה
- מתן סיוע למטופלים ולבני המשפחות במידה וחשו שזכויותיהם נפגעו
- סיוע בפתרון בעיות במהלך הטיפול בבית החולים
- מתן ייעוץ וסיוע למטופל למימוש זכויותיו על פי חוק זכויות החולה
- ביצוע גישורים מיידים
טופלתם לשביעות רצונכם? קיבלתם טיפול יוצא דופן באיכותו?
נשמח לשמוע זאת. חשוב לנו לקבל משוב חיובי על עובדי בית החולים המסורים לעבודתם.
ניתן לפנות לפניות הציבור בדרכים הבאות:
1. בפקס שמספרו: 09-7471443
2. מכתב בדואר לכתובת:
מרכז רפואי מאיר - מחלקת פניות הציבור, רח' טשרניחובסקי 59 , כפר סבא
3. בטלפונים: 09-7472577, 09-7471543
4. ניתן להגיע למשרדנו בין השעות 16:00-08:00
היכן אנו נמצאים?
משרד פניות הציבור ממוקם בכניסה לבניין האשפוז המרכזי בתוך מרכז השירות והמידע של בית החולים.
גישורים מיידים:
אנו מבצעים גישורים במחלקות בתיאום עם הצוות המטפל במטרה למצוא פתרון משותף. ניתן לפנות למשרדנו בשעות העבודה ובשעות הערב והלילה – לאחות הכללית של בית החולים דרך הטלפון של המרכזייה 09-7472555