טלפונים: 08-6400309, 08-6403800 פקס: 08-6768822דוא''ל: spniot@clalit.org.ilכתובת: המרכז הרפואי סורוקה, ת"ד 151, באר־שבע
בימים א'-ה' בשעות 8:00 - 16:00הלשכה סגורה בערבי חג: ראש־השנה, יום־כיפור, סוכות, פסח ושבועות
בבניין ההנהלה, קומה 1, חדר 146. במפה: בניין 62 באזור 6 - כחול
בסורוקה - מרכז רפואי אוניברסיטאי פניות הציבור הן מנוף לשינוי ולשיפור
בקיצור
1.
2.
3.
הלשכה לפניות הציבור פועלת במסגרת הנהלת המרכז הרפואי. צוות הלשכה קשוב ומטפל במגוון פניות בנושאי הטיפול והשירות בבית החולים. כל הפניות מטופלות ברצינות רבה ובשמירה מלאה על פרטיות הפונה. אנו שמחים לקבל גם מכתבי תודה למחלקות ולעובדים הראויים לשבח על עבודתם המסורה.
בטלפון
פנייה ישירה למשרד
פנייה בכתב בדוא"ל, בפקס או בדואר.
בפנייה בכתב חשוב לציין את הפרטים של המטופל ופרטים ליצירת קשר איתו ועם הפונה - במקרה ופונה אדם אחר כמו ילד, בן־זוג או הורה:
שם מלא
מספר זהות
מספרי טלפון ליצירת קשר
מחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.
http://www.jointcommissioninternational.org/contact-us/report-a-quality-and-safety-issue
שדות חובה
שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש
לתשומת ליבך, השימוש באפשרויות השונות של "פייסבוק" עשוי לשתף את המידע עם אחרים