תחומי העיסוק של היחידה:
מרכז תמיכה
תמיכה טכנית במשתמשים בשליטה מרחוק, הדרכות משתמשים
מוקד שירותי פנים
מתן שירות ללקוחת פנים בנושאי אדמיניסטרציה, דיווח ומעקב על תקלות במערכת ממוחשבת
טכנאים
טיפול בתקלות בשטח ויעוץ ללקוחות
מעבדת מחשבים
התקנת מחשבים חדשים, תיקון ציוד תקול, קשר עם ספקי חוץ
מדפסות
התקנת מדפסות, מכונות צילום ופקסים, טיפול בציוד תקול, תחזוקה מונעת, קשר עם ספקי חוץ
סיסטם ואבטחת מידע
התקנת שרתים, ניהול משתמים, אבטחת מידע, גיבויים ובדיקת טכנולוגיות חדשות
תקשורת
טיפול ברשת התקשורת, חיבור לעולם החיצון, פריסה והתקנת ציוד תקשורת, ניטור פעילות הרשת, תקשורת אלחוטית, מערכות Video Conference, ליווי וניהול קבלני תקשורת חיצוניים
רפרנטים
ניהול פרויקטים, קשר עם לקוחות וחברות תוכנה חיצוניות, הטמעת מערכות חדשות, הדרכות משתמשים, ניהול וטיפול בבקשות לקוחות
לוגיסטיקה
טיפול כולל ברכש, קשר עם ספקים, שינוע ציוד, ניהול מלאי מחסן
פיתוח
פיתוח מערכות חדשות, תחזוקת מערכות קיימות, אינטגרציה בין מערכות
מרכזייה
מענה טלפוני במרכזיית בית החולים 24/7 365 ימים בשנה.