הנהלת בית החולים

trueבתי חולים > כרמל > מרכז רפואי כרמל, חיפה > מחלקות ומרפאות > יחידות מנהלה > הנהלת בית החולים > אֲחָיוּת

אֲחָיוּת

מנהלת מערך האֲחָיוּת: גב' אהובה טל

סיעוד

מיקום

​בניין הנהלה, קומת קרקע.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​

מערך האֲחָיוּת כולל כ- 800 אחיות וכוחות עזר, מהן:

  • 760 אחיות מוסמכות
  • 28 אחיות מעשיות
  • 472 אחיות בעלות תואר BA
  • 121 בעלות תואר MA
  • 455 מהאחיות הוכשרו בקורסים על-בסיסיים מוכרים
  • 41 הוכשרו להדרכה קלינית
  • אנו מכשירים צוותים מקצועיים במטרה לספק טיפול איכותי במצבי חולי ובריאות, באופן המקל על סבל ותורם לריפוי אופטימלי, תוך ציוות כח האדם האֲחָיוּתי בהתאם ליכולות המקצועית של הפרט.

 

השקפת עולם:

פעילות האֲחָיוּת​ מתבססת על ידע עדכני, יכולת יישום של טיפול איכותי אמין ויחס אישי תוך מתן שירות ממוקד לקוח.
אחריותה הראשונית של האחות היא למטופל ומשפחתו תוך שמירה על כבוד האדם וזכויותיו כחולה.

אנו פועלים בהתייחס לקוד האתי, חוקי המדינה ומדיניות שרותי בריאות כללית.


סקירה כללית:

מרכז רפואי "כרמל" הינו בית חולים כללי ומתקיימים בו כל ענפי הרפואה המקובלים בבתי חולים כלליים.

בית החולים הוא אחד משלושה בתי חולים ציבוריים בחיפה.
ייחודו הוא המערך הקרדיאלי המתקיים בו.
מתוקף היותו מרכז חולים קרדיאליים מהצפון אנו מקיימים קשרי עבודה עם בתי חולים אחרים.
אנו מקיימים פרויקטים משותפים עם הקהילה בנושאים מגוונים.
הנהלת האֲחָיוּת מעודדת למידה, מפתחת פעילות מקצועית ענפה באמצעות הצגת עבודות בארץ ובחו"ל: צוות האֲחָיוּת​​ זכה בפרס ראשון בכנס בסקוטלנד ב- 2004 בנושא הדרכת מטופלים.
גודלו של בית החולים משפיע על מערכת היחסים בין העובדים, ומאפשר תחושת קרבה, ויצירת מערכות חברתיות.

קיים ניסיון להבטיח יחס הוגן לעובדי האֲחָיוּת, כיבוד עובדים תוך הכרה בקשר הקיים בין היחס אותו יקבל העובד, שביעות רצונו והשפעתה על איכות הטיפול אותה יספק למטופלים.

אנו בבית החולים אמונים על סיפוק ידע עדכני ומתמשך לצוות האֲחָיוּת​, בכל הקשור בפיתוח ויישום מקצועי וטכנולוגי ברפואה, תוך התייחסות למגמות כלכליות מחייבות ובהתחשב בסדרי עדיפות.

 

תחומי פעילות מערך האֲחָיוּת​

גיבוש מדיניות האֲחָיוּת​ בארגון בהתייחס למדיניות הבריאות בבית החולים, בשרותי בריאות כללית ומדיניות משרד הבריאות.

קביעת סטנדרטים של איכות מקצועית תוך שאיפה למצוינות והשגתם.

פיתוח צוות מקצועי- הכשרת צוותים בהתייחס ליעדים מקצועיים המבטיחים מתן איכות ושירות.

ניהול מושכל של משאבים תוך קביעת סדרי עדיפויות.

יכולת יישום ועדכון תהליכי שינוי באופן דינמי. 'התקדמות תוך תנועה' בהתאם לשינויים טכנולוגיים ואחרים המתחוללים במערכת הבריאות.​

צוות האֲחָיוּת

הצוות:

גב' אהובה טל - מנהלת האֲחָיוּת

מר ויטלי יורין - סגן מנהלת האֲחָיוּת

מזכירות: גב' אילנה מצרי

מנהלי.ות אֲחָיוּת חטיבתיות:

החטיבה הפנימית: גב' אורלי גטניו הפלינג

חטיבה כירורגית וחדר ניתוח: גב' אירה קולומיסקי

מערך אמהות וילדים: גב' סופיה ג'מפלסון

חטיבת טיפולים נמרצים ומלר"ד: מר גרגורי וקסלר

אחראית שרות אמבולטורי: גב' ניצה חי

אחיות כלליות: גב' ענת שטג, גב' אלנה אשכנזר, גב' איילת תושיה, גב' אולגה קירסנוב, גב' סבטלנה קוזנצקי, גב' שרון שחר, גב' גלינה קידלוב, מר זיאד אבו סאלח

פיתוח מקצועי: מר יגאל זלטקין

ניהול סיכונים ובטיחות המטופל: גב' ימית מוסאי, גב' ליאת ברגמן

מניעת זיהומים - גב' מרינה פלדמן

איכות ובטיחות - מר אליעד מודיאנו

האם תוכן זה היה מועיל?

תגיות

אני רוצה...

הדפס

שלח לחבר

יצירת קשר

מס' טלפון: 04-8250253​
מס' פקס: 04-8844879

קורות חיים יש לשלוח למייל: CarmelNursing​​@clalit.org.il

מיקום

​בניין הנהלה, קומת קרקע.

הנהלה כרמל - רפואית, אֲחָיוּת ואדמיניסטרציה