מחלקות ומרפאות

trueבתי חולים > כרמל > מרכז רפואי כרמל, חיפה > מחלקות ומרפאות > יחידות מנהלה > פניות הציבור

פניות הציבור

אחראית פניות הציבור: גב' חוה גולדנברג

אנו במרכז רפואי כרמל, רואים בכל פנייה ברכה רבה, גם כאשר מדובר בהערכה על טיפול נאות ושירות מצטיין וגם כאשר מדובר בהצעה לשיפור השירות או בהערה ביקורתית על טיב השירות.

פניות הציבור

מיקום

בניין ראשי, קומת קרקע, מול הכניסה הראשית לבי"ח.​

התאמות נגישות לרשותכם:

​גישה נגישה, שירותים נגישים, חניה נגישה, אפשרות כניסה עם חיית שירות, נגישות למרחב המוגן התקני, מעלית.​

​​​​​​​​​​​​​​

ניתן לפנות בכתב, בפקס, בטלפון או באמצעות אתר האינטרנט.
כל פנייה זוכה לתשובה מלאה ומפורטת.
פניות רגילות זוכות לתשובה תוך זמן קצר. הטיפול בפניות מורכבות, או כאלו הדורשות התייחסות של מספר בעלי תפקידים, עלול להימשך זמן רב יותר.

נשמח להיות איתך בקשר, להקשיב ולנסות לעזור.

  • טיפול בפניות (תלונות, בקשות) של מטופלים ובני משפחותיהם - ניתן ליצור קשר ישירות דרך אתר האינטרנט.
  • טיפול במכתבי תודה והערכה.
  • סיוע ללקוחות ובני משפחותיהם.
  • פתרון בעיות הנוצרות בזמן הטיפול בבית החולים.
  • אחריות על קיום חוק זכויות החולה בבית החולים.

פניות ציבור:

פניות הציבור כרמל

גב' חוה גולדנברג - אחראית פניות הציבור

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

הדפס

שלח לחבר

יצירת קשר

מס' טלפון: 04-8250251
מס' פקס: 04-8250755​

שעות ביקור

​ימים ושעות פעילות: ימים א' – ה בשעות 8:00 – 15:00
ניתן להתקשר אלינו בכל שעות היממה להשאיר הודעה ואשתדל לחזור במהירות האפשרית.

מיקום

בניין ראשי, קומת קרקע, מול הכניסה הראשית לבי"ח.​

התאמות נגישות לרשותכם:

​גישה נגישה, שירותים נגישים, חניה נגישה, אפשרות כניסה עם חיית שירות, נגישות למרחב המוגן התקני, מעלית.​

טלפונים חיוניים ויצירת קשר:

הנהלה כרמל - רפואית, אֲחָיוּת ואדמיניסטרציה