ניתן לפנות בכתב, בפקס, בטלפון או באמצעות אתר האינטרנט.
כל פנייה זוכה לתשובה מלאה ומפורטת.
פניות רגילות זוכות לתשובה תוך זמן קצר. הטיפול בפניות מורכבות, או כאלו הדורשות התייחסות של מספר בעלי תפקידים, עלול להימשך זמן רב יותר.
נשמח להיות איתך בקשר, להקשיב ולנסות לעזור.
פעילות פניות הציבור:
- טיפול בפניות (תלונות, בקשות) של מטופלים ובני משפחותיהם - ניתן ליצור קשר ישירות דרך אתר האינטרנט.
- טיפול במכתבי תודה והערכה.
- סיוע ללקוחות ובני משפחותיהם.
- פתרון בעיות הנוצרות בזמן הטיפול בבית החולים.
- אחריות על קיום חוק זכויות החולה בבית החולים.