כללית שלי
מידע למטופל ולמבקר

  • יצירת קשר:
    אחראית פניות הציבור: גב' חוה גולדברג
    מס' טלפון: 04-8250251
    מס' פקס: 04-8250755
    דואר אלקטרוני: hava_goldenberg@clalit.org.il

נגישות לאנשים עם מוגבלויות

מהי נגישות? למי היא חשובה? איך היא באה לידי ביטוי בשטח ובאתר שלנו באינטרנט? ולמי אפשר לפנות בנושא בבית החולים?

נגישות בבית חולים כרמל

​אנחנו בבית חולים כרמל ובכללית רוצים לאפשר כמה שיותר נגישות לכלל הלקוחות שלנו. מה זה אומר? שאנחנו משתדלים להיות הכי נגישים שאפשר בכל הנוגע לאנשים עם מוגבלויות: לקויי ראייה, שמיעה, אנשים עם מוגבלות גופניות, לקויות קוגניטיביות, לקויות למידה, אנשים עם מוגבלות נוירולוגית, ועוד. 

שירות לחירשים וכבדי שמיעה במרכז שירות הלקוחות 2700*

כחלק מהפעילות שאנו מבצעים על מנת להנגיש את השירות לבעלי מוגבלויות, אנו שמחים לבשר על שירות חדש ב-2700* המיועד למטופלים חירשים וכבדי שמיעה.
לקבלת השירות יש להיכנס ל- clalit.co.il, ל"יצירת קשר" ולהקליק על הקישור "פנייה לכבדי שמיעה
הפנייה יכולה להתבצע בדרכים הבאות:

1. פנייה באמצעות מתורגמן בשפת הסימנים - השירות מאפשר שיחה משולשת (לקוח/מתורגמן/נציג שירות),
    ופועל בימים א'-ה' בין השעות 09:00־17:00 בעזרת עמותת "המכון לקידום החירש". 

2. פנייה בטופס - ניתן להשאיר פרטים בטופס ייעודי ונציג שירות יחזור אל המטופל באמצעות המייל.

3. פנייה במייל - המטופל יכול לפנות במייל בצירוף הפרטים הבאים:
• מספר תעודת זהות
• שם מלא
• מהות הפנייה
נציג השירות יחזור אל המטופל באמצעות המייל. 

נגישות במתחמים של כללית

אל רכזת הנגישות ניתן לפנות בכל בעיה שבה נתקלים בנוגע להסדרי הנגישות במקום, הצעות לשיפור וכדומה. 

גב' חוה גולדברג. טלפון: טלפון: 04-8250251


מה זו נגישות?

ב־1998 נחקק בכנסת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. המטרה שלו היא לעזור לשלב אנשים עם מוגבלויות בחברה. מתוקף החוק נחקקו החל משנת 2003  תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כדי שיוכלו להיות עצמאיים וחופשיים עד כמה שניתן מבלי להיות תלויים באחרים.

התקנות קובעות  שכל חברה או עסק שנותנים שירות לציבור צריכים להיות נגישים גם במרחב הציבורי הפיזי השרותי הכולל גם את המרחב הדיגיטלי. 

הנגשת המרחב  הדיגיטלי בכללית

בכללית ערכנו עיצוב נוח ונגיש למשתמש וזאת על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר , כגון :

  • עיצוב
    - יצרנו ניגודיות גבוהה
    - אפשרנו הגדלת הגופן עד 200%
    - יצרנו מידרג עיצובי בכותרות התוכן ואפשרנו שליטה תנועת התוכן באתר - במקומות שבהם כן יש תנועה של באנרים או כל תוכן צף אחר הוספנו כפתור "pause", בעזרתו ניתן להפסיק את התנועה שלהם. 

  • ניווט באתר
    - ניתן להשתמש במקלדת במקום בעכבר

  • אפשרנו איתור עמוד באתר בכמה דרכים - ניתן למצוא תכנים באתר גם באמצעות חיפוש חופשי

  • תוכן
    - קיים שימוש בשפה יומיומית ומדוברת בצורה קלה.
    - קיימת חלופה טקסטואלית ושמיעתית לתכנים שבאתר