כללית און-ליין
מידע למטופל ולמבקר
    מאת:
  • המרכז הרפואי כרמל

מידע שימושי

עגלות קפה ומאפה

מיקום: בקומת קרקע (לפני הכניסה למיון) ובקומה 1- באזור ההמתנה למנותחים

מכונות שתיה וחטיפים:

פרוסות ברחבי בית החולים.

 

 כספומט

מכשיר כספומט מוצב בקומת הקרקע, לפני הכניסה למיון הכללי (מול עגלת הקפה). השירות פעיל 24 שעות ביממה.

 

 עישון

על פי החוק למניעת עישון, העישון אסור בשטחי בית החולים.
לרשותכם פינות עישון המסומנות בשלטי הכוונה:

  • בקומת הקרקע: לפני המיון הכללי, אחרי עגלת הקפה.
  • קומת קרקע נמוכה (מינוס 1): ביציאה מהבנין, לאחר בית הכנסת.

 

 אינטרנט אלחוטי

לרשותכם פרוסה ברחבי בית החולים רשת אלחוטית Wi-Fi
שם הרשת אשר תופיע במכשירכם: מרכז רפואי כרמל.

 

 השכרת טלוויזיה וחבילת גלישה למאושפז

השירות בתשלום, דרך חברת "מצב רוח טוב". נציג החברה עומד לרשותכם במתחם מרכז השירות, בלובי הכניסה לבית החולים, או בטלפון 052-4428018.

  • חדרי אשפוז שמותקנים בהם מסכים אישיים בצמוד למיטה - ניתן לרכוש חבילת גלישה וטלוויזיה.
  • חדרי אשפוז בהם אין מסכים - ניתן להזמין מסך טלוויזיה להשכרה (ללא חבילת גלישה).
     

 הפקדת ציוד אישי וחפצי ערך

ככלל, אנו ממליצים לא להביא לאשפוז חפצי ערך.
אם בכל זאת נדרש, ניתן להפקידם במשרד הקבלה בקומת קרקע, ליד המיון.

 

בית כנסת

ממוקם בקומת קרקע נמוכה (מינוס 1).
בית הכנסת פתוח מידי יום בין השעות 06:00-22:00

 

 למבקרים - איתור מאושפז

אם ברצונכם לאתר היכן מאושפז/ת מטופל/ת אנא פנו למשרד הקבלה הממוקם בקומת הקרקע או התקשרו לטלפון: 04-8250350

 

 שעות ביקור מאושפזים

אנו מבקשים לכבד את זכותם של המטופלים לשעות מנוחה ולבקרם בשעות הביקור שלהלן:
שעות הצהריים: 14:00 - 11:30
שעות הערב: 20:00 - 16:00
מבקרים ובני משפחה - הקפידו על רחצת ידיים לפני ואחרי המגע עם המטופל.ת ובעזיבתכם את שטח בית החולים, על מנת למנוע זיהומים.

 

 קישרים לדפי מידע חיוניים

דת וכשרות: למידע בנושא הקליקו כאן

חדרי אירוח: למידע בנושא הקליקו כאן

מידע לניצולי שואה: למידע בנושא הקליקו כאן

סניפי יד שרה: למידע בנושא הקליקו כאן

חברות סיעוד: לאתר הביטוח הלאומי

 

 קישורים לאתרי מידע ועמותות

האגודה לזכויות החולה: http://www.patients-rights.org

הר''י - הסתדרות הרפואית בישראל: http://www.ima.org.il

המכון הלאומי לחקר שרותי הבריאות ומדיניות הבריאות: http://www.israelhpr.org.il

האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il/home.asp

עמותת חיים: http://www.hayim.org.il

אחת מתשע: http://www.onein9.org.il

עמותה ישראלית למיאלומה נפוצה: http://www.amen.org.il

 

טלפונים חיוניים

משרד פניות הציבור ונגישות לאנשים עם מוגבלויות:
בקומת הקרקע, טלפון: 04-8250251, פקס: 04-8250755
דוא״ל: hava_goldenberg@clalit.org.il
מרכזיית בית החולים: 04-8250211
שרות סוציאלי: 04-8250311
רשומות רפואיות: 04-8250763
משרד קבלה: 04-8250350
גביה ותשלומים: 04-8250482

 

מסירת מידע רפואי למטופל.ת ולבני המשפחה

 אנו ממליצים להזמין מלווה אחד שיהיה נוכח אתך בזמן הביקור ובדיקת הרופא.ה ובעת מסירת המידע.
אנו מציעים להכין שאלות, הנוגעות למצבך ולטיפול המתוכנן לך, לקראת הביקור ולהיות שותף מלא ופעיל בהחלטות לגבי הצעדים האבחנתיים והטיפוליים הנוגעים אליך.
דוגמאות לשאלות:

  • מה הבעיה הרפואית שלי?
  • מה מתוכנן לי במהלך האשפוז?
  • מה מטרת הבדיקות?

 

זכויות המטופל.ת (מתוך חוק זכויות החולה, התשנ"ו - 1996)

  •  לקבל טיפול רפואי נאות ויחס אדיב ומתחשב, תוך שמירה על כבוד, פרטיות וצנעת הגוף
  • לבקש נוכחות אדם נוסף, במהלך בדיקה גופנית ובהתאם לתנאים המקובלים בבית החולים
  • לדעת מי מטפל בך - שמו, מקצועו ותפקידו
  • לדעת שייעשה כל שניתן, על-פי דין, שהמידע הקשור במצבך הרפואי ובטיפול בך, ישמר בסודיות
  • לקבל הסבר על מחלתך, על הטיפול המוצע לך - כולל התועלת הצפויה, הסיכונים והסיכויים האפשריים של הטיפול ועל אפשרות טיפול חלופי
  • לתת הסכמתך או הסכמת נציג מטעמך (בא כוח שמונה בכתב) לטיפול הרפואי המוצע לך, ולעיתים אף בכתב. הסכמתך, מרצונך החופשי, היא תנאי לטיפול, פרט למקרים שבהם לא ניתן בשל מצבך לקבל את הסכמתך מדעת
  • לקבל מידע רפואי מהרשומה הרפואית שלך, לרבות קבלת העתק הרשומה הרפואית, באמצעות מחלקת רשומות רפואיות ובהתאם לנהלים המקובלים בבית החולים

 

צפייה במידע רפואי לאחר ביקור/אשפוז

לאחר השחרור מבית החולים, המידע הבא יהיה זמין עבורך בתיק רפואי אונליין באתר האינטרנט ובאפליקציית "כללית":

  • סיכום האשפוז (מכתב השחרור)
  • סיכום ביקור במיון
  • תוצאות בדיקות מעבדה שבוצעו במיון, באשפוז ובמרפאות בית החולים
  • פענוח בדיקות דימות (C.T, אולטרסאונד, מיפוי וכדומה) שבוצעו באשפוז, במיון או בביקור במכון

השירות זמין גם למבוטחים שאינם חברי ״כללית״.
לקבלת קוד משתמש וסיסמא יש לפנות למזכירת המחלקה או באמצעות מוקד 2700 *.
במקרה והשתחררת מבית החולים, אל דאגה! ניתן להירשם לכללית אונליין גם מהבית, דרך אתר האינטרנט של "כללית".