כללית שלי
מחלקות ומרפאות

יצירת קשר

יחידת השירות:
טלפון: 04-8250416
מס' פקס: 04-8844882
דואר אלקטרוני: pxcarmel@clalit.org.il

יש לי הצעה לשיפור השירות

מיקום

​בנין הנהלה, קומת קרקע.

שירות וחווית מטופל

מנהלת המחלקה: גב' קרן מרום

יחידת שירות וחווית מטופל אמונה על השירות הניתן לכל הבאים בשערי בית החולים: מטופלים, מלווים ומבקרים, כל זאת במטרה שתרגישו שאתם נמצאים בידיים טובות של הצוות המטפל.

שירות וחווית מטופל

צוות המחלקה

  • הצוות:

    גב' קרן מרום - מנהלת שירות וחווית מטופלגב' דניאל פוליקר - ממונה על פיתוח והטמעת תהליכי שירות

כרמל מכל הלב זו לא סיסמא, זו דרך החיים כפי שאנו רואים אותה מול המטופלים ומשפחותיהם.

 אמנת איכות ושירות

 

 תחומי פעילות עיקריים של היחידה:

  • התווית מדיניות בית החולים בתחום השירות, הטמעת תרבות ארגונית ממוקדת מטופל

  • הגדרת תכנית עבודה רב – שנתית לשיפור השירות וחווית המטופלים ובני משפחתם

  • איתור צרכים, פערים והזדמנויות לשיפור ופעולה בהתאם

  • בקרה אחר מדדי שירות, סקרי שביעות רצון מטופלים, ביצוע סקרים ייעודיים

  • קידום תהליכים לשיפור השירות במחלקות בית החולים

  • יזום ופיתוח מהלכים ושירותים חדשים

אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בהצעות ורעיונות לשיפור השירות הניתן במרכז רפואי כרמל!    

בכרמל מטופלים שותפים לתהליכים! הכירו את "מועצת המטופלים שלנו"

  

סקרים לאומיים להערכת חווית המטופל בבתי החולים בישראל

'המטופל כאדם במרכז' הינו אחד מעמודי האש של משרד הבריאות, אשר מתווים את התכנית האסטרטגית של המשרד לשנים הקרובות.

אחד הצעדים הראשונים שהתבצעו לקידום איכות השירות במערכת הבריאות בישראל הינו הגדרת סטנדרטים ומדידת חווית המטופל בבתי החולים.

מרכז רפואי כרמל מדורג במקום הראשון בסקרי שביעות רצון שערך משרד הבריאות, עם שביעות רצון גבוהה מהיחס של הצוות הרפואי והסיעודי ומבהירות ההסברים הניתנים לאורך השהות בבית החולים.