יחידות מנהלה

יצירת קשר

מנהלת השירות:

טלפון: 04-8250416

מס' פקס: 04-8135614

דואר אלקטרוני: kerenma@clalit.org.il

מיקום

​בנין הנהלה, קומת קרקע.

שירות וחווית מטופל

מנהלת המחלקה: גב' קרן מרום

בבית החולים הוקמה יחידת שירות וחווית מטופל אשר אמונה על השירות הניתן לכל הבאים בשערי בית החולים: מטופלים, מלווים ומבקרים, כל זאת במטרה שתרגישו שאתם נמצאים בידיים טובות של הצוות המטפל.

כרמל מכל הלב זו לא סיסמא, זו דרך החיים כפי שאנו רואים אותה מול המטופלים ומשפחותיהם.

 carmel_amana-bo.jpg

 

 תחומי פעילות עיקריים של היחידה:

  • התווית מדיניות בית החולים בתחום השירות, הטמעת תרבות ארגונית ממוקדת מטופל

  • הגדרת תכנית עבודה רב – שנתית לשיפור השירות וחווית המטופלים ובני משפחתם

  • איתור צרכים, פערים והזדמנויות לשיפור ופעולה בהתאם

  • בקרה אחר מדדי שירות, סקרי שביעות רצון מטופלים, ביצוע סקרים ייעודיים

  • קידום תהליכים לשיפור השירות במחלקות בית החולים

  • יזום ופיתוח מהלכים ושירותים חדשים

אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו בהצעות ורעיונות לשיפור השירות הניתן במרכז רפואי כרמל!

 

סקרים לאומיים להערכת חווית המטופל בבתי החולים בישראל

'המטופל כאדם במרכז' הינו אחד מעמודי האש של משרד הבריאות, אשר מתווים את התכנית האסטרטגית של המשרד לשנים הקרובות.

אחד הצעדים הראשונים שהתבצעו לקידום איכות השירות במערכת הבריאות בישראל הינו הגדרת סטנדרטים ומדידת חווית המטופל בבתי החולים.

הסקר הלאומי הראשון, אשר מעריך את חווית המטופלים במחלקות האשפוז בבתי החולים הכללים, נערך במהלך הרבעון השני והשלישי של שנת 2014.

במהלך הרבעון השני והשלישי של שנת 2015 נערך סקר לאומי במחלקות לרפואה דחופה.

מרכז רפואי כרמל מדורג במקום הראשון באזור חיפה והצפון בשני סקרים אלו, עם שביעות רצון גבוהה מהיחס של הצוות הרפואי והסיעודי ומבהירות ההסברים הניתנים לאורך השהות בבית החולים.

 

 

לאתר-שירות.jpg 

קישורים חיוניים

אולי אתה מחפש גם...
הנהלה כרמל - רפואית, סיעוד ואדמיניסטרציה