אנחנו בכללית רוצים לאפשר כמה שיותר נגישות לכלל הלקוחות שלנו. מה זה אומר? שאנחנו משתדלים להיות הכי נגישים שאפשר בכל הנוגע לאנשים עם מוגבלויות: לקויי ראייה, שמיעה, אנשים עם מוגבלות גופניות, לקויות קוגניטיביות, לקויות למידה, אנשים עם מוגבלות נוירולוגית, ועוד.
אבל רגע, מה זו בכלל נגישות?
ב־1998 נחקק בכנסת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. המטרה שלו היא לעזור לשלב אנשים עם מוגבלויות בחברה. מתוקף החוק נחקקו החל משנת 2003 תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כדי שיוכלו להיות עצמאיים וחופשיים עד כמה שניתן מבלי להיות תלויים באחרים.
התקנות קובעות שכל חברה או עסק שנותנים שירות לציבור צריכים להיות נגישים גם במרחב הציבורי הפיזי השרותי הכולל גם את המרחב הדיגיטלי.
הנגשת המרחב הדיגיטלי בכללית
בכללית ערכנו עיצוב נוח ונגיש למשתמש וזאת על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר, כגון:
עיצוב
- יצרנו ניגודיות גבוהה
- אפשרנו הגדלת הגופן עד 200%
- יצרנו מידרג עיצובי בכותרות התוכן ואפשרנו שליטה תנועת התוכן באתר - במקומות שבהם כן יש תנועה של באנרים או כל תוכן צף אחר הוספנו כפתור "pause", בעזרתו ניתן להפסיק את התנועה שלהם.
ניווט באתר
אפשרנו איתור עמוד באתר בכמה דרכים
תוכן
- קיים שימוש בשפה יומיומית ומדוברת בצורה קלה .
- קיימת חלופה טקסטואלית ושמיעתית לתכנים שבאתר
פנייה דרך מוקד שירות הלקוחות (2700*) - באמצעות מתורגמן.ית לשפת הסימנים
מתי פועל השירות?
השירות ניתן בימים א עד ה בשעות 8:00 עד 20:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 13:00.
שימו לב:
פגישה עם רופא.ה או עם אח.ות באמצעות מתורגמן.ית לשפת הסימנים
* המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.
מגיעים לתור אצל רופא.ה או אצל אח/ות במרפאה בקהילה או בבית חולים של כללית? מעכשיו תוכלו לעשות זאת עם מתורגמן.ית בזמן אמת באמצעות תרגום ותמלול מרחוק.
* השירות מופעל על ידי משרד הבריאות.
איך פועל השירות?
כאשר אתם מגיעים לביקור במרפאה, לחצו כאן (אין צורך בקוד משתמש ובסיסמה) ומייד תתחברו למוקד תרגום און־ליין. לאחר החיבור מתורגמן או מתורגמנית יתרגמו את השיחה בזמן אמת בשיחת וידאו.
מה צריך?
טלפון חכם (סמארטפון) וחיבור לרשת האינטרנט.
מתי פועל השירות?
השירות ניתן בימים א עד ה בשעות 8:00 עד 20:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 12:00.
פנייה בטופס
ניתן להשאיר פרטים בטופס ייעודי ונציג שירות יחזור אל המטופל באמצעות המייל.
קישור לטופס >>
פנייה במייל
המטופל יכול לפנות במייל clalit.online@clalit.org.il בצירוף הפרטים הבאים:
• מספר תעודת זהות
• שם מלא
• מהות הפנייה
נציג השירות יחזור אל המטופל באמצעות המייל.
פנייה בוואטסאפ
איך פועל השירות?
פשוט מתחברים ומשוחחים עם נציג או עם נציגת שירות שלנו ב־WhatsApp במספר 050-6191059.
מתי הוא פועל?
השירות ניתן בימים א' עד ה' בשעות 8:00 עד 19:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 13:00.
נגישות במתחמים של כללית
לכללית 9 מחוזות ו־14 בתי חולים. לכל מחוז ובית חולים יש רכז נגישות האחראי לדאוג לנגישות בבתי החולים ובמרכזים הרפואיים שנמצאים תחתיו.
אל רכז הנגישות ניתן לפנות בכל בעיה שבה נתקלים בנוגע להסדרי הנגישות במקום, הצעות לשיפור וכדומה.
רכזי הנגישות במחוזות השונים ובבתי החולים של כללית: