כללית און-ליין
מידע למטופל ולמבקר

יצירת קשר

​אחראית פניות הציבור: גב' חוה גולדברג
מס' טלפון: 04-8250251
מס' פקס: 04-8250755
דואר אלקטרוני: hava_goldenberg@clalit.org.il

נערכים לרעידת אדמה בישראל

תרגום לשפת הסימנים

פנייה דרך מוקד שירות הלקוחות (2700*) באמצעות מתורגמן.ית לשפת הסימנים

איך פועל השירות?
לחצו כאן למעבר למוקד 2700* לשיחה עם מתורגמן/ית לשפת הסימנים.

מתי פועל השירות?
השירות ניתן בימים א עד ה בשעות 8:00 עד 20:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 13:00. 

שימו לב:
כדי לשוחח עם נציג.ה תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים. 
המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.

נגישות לאנשים עם מוגבלויות בבית חולים כרמל

מהי נגישות? למי היא חשובה? איך היא באה לידי ביטוי בשטח ובאתר שלנו באינטרנט? ולמי אפשר לפנות בנושא בבית החולים?

נגישות בבית חולים כרמל

מרכז רפואי כרמל פועל להנגשה לאנשים עם מוגבלות, בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

  • ברחבי בית החולים הותקנה מערכת הכוונה קולית מסוג Step Hear לאנשים עם מוגבלות ראייה
  • כל המעליות הינן מעליות מונגשות
  • ברחבות ההמתנה בבית החולים ספסלים נגישים
  • בכניסה למעלית ובירידה ממדרגות הותקנו (בחלק המזרחי של הבניין) מסמרות אזהרה
  • בדלפקי קבלת קהל לולאת השראה לליקויי שמיעה

 

ליווי אישי לאנשים עם מוגבלות

בהתאם לחוק נגישות, הנהלת בית החולים כרמל עושה כל מאמץ לספק שירות מקצועי, אדיב ומונגש לכל הנכנסים בשערי בית החולים.

בבית החולים קיים שירות "ליווי אנושי להתמצאות והכוונה": השירות נועד לסייע לאדם עם מוגבלות להתמצא בבית החולים באמצעות ליווי אנושי.

לתיאום הליווי לצורך הכוונה והתמצאות, ניתן ליצור קשר, בטלפון: 04-8250103/251

בקשת ליווי אנושי להתמצאות ולהכוונה

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש