מטופל/ת יקר/ה,
נקבע לך תור לשיחת וידאו עם ההמטולוג המטפל שלך.
מה עליך לעשות לפני מועד התור:
אם עוד לא הורדת את האפליקציה, יש להוריד את האפליקציה 'מרפאה
וירטואלית'
מחנות האפליקציות.
לאחר הורדת האפליקציה אין צורך לעשות שום דבר נוסף עד למועד התור.
מה יקרה בתאריך התור:
10 דקות לפני שעת התור את/ה תקבל/י מסרון שמזכיר לך את שעת התור – אין צורך לעשות כלום בשלב זה.

5 דקות לפני שעת התור את/ה תקבל/י מסרון אליו עליך להיכנס:

תתבקש לעבור תהליך הזדהות – הקלדת תעודת זהות עם ספרת ביקורת ושנת הלידה שלך:

במסך הבא – אישור שימוש בהקלטת הקול – על מנת שהמרדים ישמע אותך:
במסך הבא – אישור שימוש בהפעלת מצלמה – על מנת שהמרדים יראה אותך:
* ההודעות לאישור יקפצו לך באופן אוטומטי כחלק מתהליך הכניסה, שים/י לב לאשר את שתי ההודעות! יש לנו נטייה ללחוץ על "לא" בהודעות קופצות, הפעם תלחץ/י על "כן".
משם תועבר/י למסך בו תתרחש השיחה עם ההמטולוג.
מה עוד חשוב לדעת לפני השיחה עם הרופא?
• חשוב שתהיה/י במקום בו יש לך פרטיות, לא מקום רועש או הומה אדם. במהלך השיחה ישאלו שאלות על מצבך הבריאותי, ואנו רוצים לשמור על פרטיותך ועל חיסיון המידע הרפואי שלך.
• חשוב שתהיה/י במקום בו יש קליטה סלולרית טובה (לא בממ"ד או חדר מדרגות) ומחובר/ת ל WIFI– כדי שהשיחה לא תתנתק.
האם אצטרך להמתין לשיחת הווידאו עם הרופא?
חשוב להתחבר במועד שנקבע לך. בדרך כלל התור יתחיל בזמן.
לעיתים, יתכן ותהיה המתנה של כמה דקות, זה אומר שהרופא עדיין לא סיים את השיחה הקודמת. ברגע שיסיים הוא יתחבר לשיחה עמך.
אם התחברת והרופא עדיין לא נמצא, את/ה צריך/ה להמתין ולהשאיר את האפליקציה פתוחה. כשהרופא יתחבר תשמע/י צליל המודיע לך על כך.
לכל שאלה ובעיה מוזמנים לפנות אלינו בטלפון או במייל.