פנייה למוקד השירות (2700*)
איך פועל השירות?
למעבר למוקד 2700* לשיחה עם מתורגמן/ית לשפת הסימנים.
* השירות מופעל על ידי משרד הבריאות.
מתי פועל השירות?
- בימים א' עד ה' בשעות 8:00 עד 20:00.
- בימי שישי בשעות 8:00 עד 13:00.
שימו לב: כדי לשוחח עם נציג/ה תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים.
פגישה עם רופא/ה או עם אח/ות
* המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.
מגיעים לתור אצל רופא/ה או אצל אח/ות במרפאה בקהילה או בבית חולים של כללית? מעכשיו תוכלו לעשות זאת עם מתורגמן/ית בזמן אמת באמצעות תרגום ותמלול מרחוק.
* השירות מופעל על ידי משרד הבריאות.
איך פועל השירות?
כאשר אתם מגיעים לביקור במרפאה, לחצו כאן (אין צורך בקוד משתמש ובסיסמה) ומייד תתחברו למוקד תרגום און־ליין. לאחר החיבור מתורגמן או מתורגמנית יתרגמו את השיחה בזמן אמת בשיחת וידאו.
מה צריך?
טלפון חכם (סמארטפון) וחיבור לרשת האינטרנט.
מתי פועל השירות?
השירות ניתן בימים א' עד ה' בשעות 8:00 עד 20:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 12:00.
למעבר לשיחת און־ליין (בסמארטפון בלבד).