כללית און-ליין
מידע וזכויות

פורסם בראשונה: 01.05.2022

    מאת:
  • צוות האתר

יצירת קשר לחירשים ולכבדי שמיעה

אתם כבדי שמיעה או חירשים ורוצים לפנות אלינו? תוכלו לעשות זאת דרך אתר כללית, בשיחת וידאו עם מתורגמן או מתורגמנית לשפת הסימנים

פנייה דרך מוקד שירות הלקוחות (2700*) - באמצעות מתורגמן/ית לשפת הסימנים.


איך פועל השירות?

למעבר למוקד 2700* לשיחה עם מתורגמן/ית לשפת הסימנים.

מתי פועל השירות?

השירות ניתן בימים א עד ה בשעות 8:00 עד 20:00 ובימי שישי בשעות 8:00 עד 13:00. 

שימו לב:
• כדי לשוחח עם נציג/ה תידרשו למסור פרטים אישיים ורפואיים. 

המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.


פגישה עם רופא/ה או עם אח/ות באמצעות מתורגמן/ית לשפת הסימנים

מגיעים לתור אצל רופא/ה או אצל אח/ות? מעכשיו תוכלו לעשות זאת עם מתורגמן/ית בזמן אמת באמצעות אפליקציית תרגום ותמלול מרחוק.


איך פועל השירות? 

כאשר אתם מגיעים לביקור במרפאה, הורידו את האפליקציה ולאחר מכן לחצו כאן (אין צורך בקוד משתמש ובסיסמה) ומייד תתחברו למוקד תרגום און־ליין. לאחר החיבור מתורגמן או מתורגמנית יתרגמו את השיחה בזמן אמת בשיחת וידאו.


מה צריך?

טלפון חכם (סמארטפון) וחיבור לרשת האינטרנט.


מתי פועל השירות?  

השירות ניתן בימים א עד ה בשעות 9:00 עד 17:00 ובימי שישי בשעות 9:00 עד 12:00 ומופעל באמצעות עמותת שמעיה.

למעבר לשיחת און־ליין (בסמארטפון בלבד)

המערכת נתמכת בדפדפן chrome (כרום) בלבד.