מידע שימושי

trueבתי חולים > יוספטל > דף הבית > מידע שימושי > שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות

יש להגיע למרפאה שאליה נרשמת ומשרד המרפאה יטפל בהעברת התיק מהמרפאה הקודמת שלך אל המרפאה באילת.

ניתן לקבל טיפול במכון הדיאליזה של בית החולים יוספטל. יש לפנות ולתאם את מועד הטיפול במשרד מרפאות חוץ, טלפון: 08-6358025. יש להצטייד בטופס התחייבות ובמכתב הפניה ממכון הדיאליזה המטפל.

לצערנו, אין בבית החולים סידורי לינה למשפחות המאושפזים.

כל העברה מסיבות שאינן רפואיות למשל, נוחות עבור המטופל, אינה באחריות בית החולים. בית החולים יסייע בתיאום רפואי מול המוסד הרפואי שאליו תבוצע ההעברה וההעברה תהיה על חשבון המשפחה.

זכאים לכרטיס טיסה עבור מלווה הם לקוחות כללית מושלם, באחד מהמצבים הבאים:
1. ילד עד גיל 8
2. עיוור עם תעודת עיוור
3. נכה המרותק לכיסא גלגלים
4. חולה דמנטי (אלצהיימר)
5. חולה אונקולוגי – בנסיעה לטיפול כימותרפי או להקרנות בלבד.

בבית החולים אפשר לבצע רק את השלב הראשון בטיפולי הפוריות. בית החולים אינו מבצע את שלב שאיבת ביציות, הפרייתן והחזרתן לרחם, אך נמצא בקשר עם מרכזים רפואיים אחרים לצורך רצף טיפול בין השלבים.

1. בשעות שבהן המרפאות עובדות, יתקבלו ילדים במרפאת שחמון באילת.
שעות פעילות מרפאת שחמון:
א', ג' ו-ה' 13:00-8:00, 19:00-16:00
ב' ו-ד' 16:00-8:00
2. כאשר המרפאות סגורות, ניתן לפנות לחדר המיון בבית חולים יוספטל המשמש כמר"מ.
3. אפשר ליצור קשר עם מוקד רופא ילדים און-ליין דרך אתר הכללית.
השירות פועל מהשעה 20:00 בערב עד 6:00 בבוקר למחרת. בסופי שבוע ובחגים החל מ-13:00
ביום ו' עד יום ראשון ב-6:00.

בית החולים אינו מבצע צנתורים והשירות הקרדיולוגי כולל מרפאה ובדיקות, כגון אקו לב, הולטר ומבחן מאמץ.

ניתן לעבור לטיפולו של רופא נשים אחר, על-פי הכללים המקובלים המחייבים תקופת המתנה. קיימת גם אפשרות לקבל ייעוץ של רופאים מרשת כללית מושלם לשלושה ייעוצים בשנה (והתייעצות נוספת לנשים בנושאי הריון ולידה) בהשתתפות עצמית.

יש להגיע לביקור רופא אשר נמצא בבית התמר באילת.
שעות פעילות: א-ה 23:00-19:00, שישי וערבי חג 14:00-9:00
טלפון: 08-6371222
במקרה שהחייל זקוק לטיפול בשעות שהשירות אינו פעיל, ניתן להגיע לחדר המיון בבית החולים יוספטל. יש צורך לעדכן את המפקד לצורך אסמכתה תקציבית – הפניה.
בכל שאלה אפשר להתקשר גם לקצין העיר אילת בטלפון: 08-6302355/6

ניידת MRI מגיעה לבית החולים אחת לחודש למשך ארבעה ימים. יש צורך בהפניה ובאישור מראש על-פי מדיניות הקופה.

האם תוכן זה היה מועיל?

אני רוצה...

להדפיס את העמוד

לשלוח את העמוד