מידע שימושי

מוקד טיסות - הזמנת טיסה לצרכים רפואיים

כרטיסי טיסה ללקוחות כללית מושלם לצורך בדיקות וטיפולים רפואיים

לקוחות יקרים,

להורדת טופס הזמנת טיסה, לחצו כאן

1. עם קבלת טופס ההפניה מהרופא המטפל, יש להצטייד במזכירות המרפאה בטופס 17 ובטופס טיסות המיועד להזמנת טיסה.   

לתשומת לבך- טיסות יאושרו אך ורק לשירותים שאינם ניתנים באילת, מומלץ לוודא מול    המזכירות במרפאה באם השירות המבוקש עומד בקריטריון של זכאות לקבלת כרטיסי טיסה.

2. במעמד קביעת התור לבדיקה או לטיפול במרפאה המיועדת, יש להצטייד בטופס זימון של התור, שבו רשומים התאריך והשעה שאליה הנך מוזמן.

3. לאחר הזמנת התור, יש להזמין טיסה באחת מחברות התעופה ארקיע או ישראייר (הלוך וחזור באותה חברת תעופה) יש לציין שההזמנה דרך שירותי בריאות כללית - מבוטחים, ולקבל מס' הזמנה לטיסה.

4. לאחר הזמנת הטיסה ולאחר שברשותך מס' הזמנה, עליך למלא את טופס הטיסות, בציון פרטיך המלאים ומס' ההזמנה של הטיסה ולשלוח בצירוף טופס הזימון לבדיקה לפקס מס' 08-6355445 או למייל של מוקד טיסות eltickets@clalit.org.il
אם אין ברשותך פקס, ניתן לשלוח המסמכים הנדרשים דרך מזכירות המרפאה אליה אתה שייך.

5. אם אינך לקוח בילינג (בעל הרשאה לחיוב חשבון) יש להשאיר פיקדון לטיסה, ע"פ תעריפון פיקדון לטיסות.

לתשומת לבך - יטופלו אך ורק פניות לאחר הצגת כל המסמכים הדרושים.

את המסמכים יש לשלוח שבוע לפני מועד הטיסה לכל המאוחר!

בהגיעך למרפאה/ למחלקה/ למכון שאליו הופנית יש להחתים את טופס הבקשה במזכירות המרפאה שבה ביקרת, ולשלוח את הטופס החתום באמצעות הפקס או המייל עד 7 ימים מיום הבדיקה או למסור במזכירות המרפאה אליה אתה שייך.

במקרה שלא יוחזר טופס חתום/ אישור ביקור תוך 7 ימים יחויב הלקוח במלוא סכום הפיקדון.

לידיעתך:

  1. באחריותך לוודא אישור הטיסות מול חברת התעופה.

  2. באחריותך לשנות/ לבטל הטיסות במקרה הצורך על פי נהלי ביטול טיסות של חברת התעופה. (אי ביטול טיסה במועד מחייב בתשלום מלא של סכום הפיקדון).

  3. על כל שינוי/ ביטול של טיסה יש לעדכן את מוקד הטיסות.

לכל שאלה או לברורים נוספים, ניתן להתקשר למוקד טיסות
בטלפון: 08-6355475

שעות מענה טלפוני ימים א'-ה' בין השעות 11:00-12:30 ימי ו' המוקד סגור

תמיד לשירותכם,

מוקד טיסות כללית.