כללית שלי
מדריך למטופל

נגישות

אנחנו משתדלים להיות הכי נגישים שאפשר לכל לקוחותינו בכל הנוגע למוגבלויות: לקויי ראייה, שמיעה, בעלי מוגבלויות גופניות, לקויות קוגניטיביות, לקויות למידה, בעלי מוגבלות נוירולוגית, ועוד.

אבל רגע, מה זו בכלל נגישות?

ב־1998 נחקק בכנסת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. המטרה שלו היא לעזור לשלב אנשים עם מוגבלויות בחברה. מתוקף החוק נחקקו ב־2013 תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות כדי שיוכלו להיות עצמאיים וחופשיים עד כמה שניתן מבלי להיות תלויים באחרים.
התקנות קובעות שכמעט כל חברה או עסק שנותנים שירות לציבור צריכים להיות נגישים גם במרחב הציבורי הפיזי וגם במרחב הדיגיטלי.

נגישות במרכז הרפואי העמק

בית החולים נמצא בתהליך התאמת המבנים והשירות לנדרש על פי תקנות הנגישות. בנוסף הנהלת בית החולים עושה כל מאמץ לספק שירות מקצועי אדיב ומונגש לכל הנכנסים בשערי בית החולים.

להלן פירוט התאמות נגישות :

הנגשת המרחב הדיגיטלי בכללית

בכללית ערכנו עיצוב נוח ונגיש למשתמש וזאת על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לעשות שימוש אפקטיבי בשירותים ובמידע המוצעים באתר, כגון:

עיצוב

  • יצרנו ניגודיות גבוהה
  • אפשרנו להגדיל את הגופן עד 200%
  • יצרנו מדרג עיצובי בכותרות התוכן ואפשרנו לשלוט בתנועת התוכן באתר: במקומות בהם יש תנועה של באנרים או כל תוכן צף אחר הוספנו כפתור "pause", בעזרתו ניתן להפסיק את התנועה שלהם.

ניווט באתר

  • ניתן להשתמש במקלדת במקום בעכבר
  • אפשרנו איתור עמוד באתר בכמה דרכים: ניתן למצוא תכנים באתר גם באמצעות חיפוש חופשי.

תוכן

  • קיים שימוש בשפה יומיומית ומדוברת בצורה קלה
  • קיימת חלופה טקסטואלית ושמיעתית לתכנים שבאתר

לפרטים נוספים על נגישות האתר היכנסו לאתר הכללית

 

רכז נגישות

למרכז רפואי העמק יש רכז נגישות האחראי לדאוג לנגישות בבית החולים. אל רכז הנגישות ניתן לפנות בכל בעיה שבה נתקלים בנוגע להסדרי הנגישות במקום, הצעות לשיפור וכדומה. 

יונה מומרם​

טלפון: 04-6494205​
ניתן ליצור קשר בין השעות 08:00-14:00

ליווי אנושי להתמצאות והכוונה

בהתאם לתקנות שוויון זכויות, ובהתייעצות עם מורשה נגישות השירות, הקימה הנהלת המרכז הרפואי העמק מערך התמצאות והכוונה.

השירות נועד לסייע לאדם עם מוגבלות להתמצא בתוך בית החולים באמצעות ליווי אנושי.

לתיאום ליווי לצורך הכוונה והתמצאות יש ליצור קשר לפחות 5 ימי עבודה מראש באמצעות טופס הרישום, או לפנות ישירות למר יונה מומרם בטלפון : טלפון: 04-6494205​ בין השעות 08:00-14:00.

* השירות יחל לפעול החל מה- 1.11.19
 

ליווי אנושי להתמצאות והכוונה

שדות חובה

 

שים לב שאתה מספק בטופס זה מידע אישי ורגיש

שירות לחירשים וכבדי שמיעה במרכז שירות הלקוחות 2700*

כחלק מהפעילות שאנו מבצעים על מנת להנגיש את השירות לבעלי מוגבלויות, אנו שמחים לבשר על שירות חדש ב-2700* המיועד למטופלים חירשים וכבדי שמיעה.

לקבלת השירות יש להיכנס לאתר הכללית ליצירת קשר לחירשים וכבדי שמיעה

הפנייה יכולה להתבצע בדרכים הבאות:

  1. פנייה באמצעות מתורגמן בשפת הסימנים - השירות מאפשר שיחה משולשת (לקוח/מתורגמן/נציג שירות),
    ופועל בימים א'-ה' בין השעות 09:00־17:00 בעזרת עמותת "המכון לקידום החירש".
  2. פנייה בטופס - ניתן להשאיר פרטים בטופס ייעודי ונציג שירות יחזור אל המטופל באמצעות המייל.
  3. פנייה במייל - המטופל יכול לפנות במייל בצירוף הפרטים הבאים:
    • מספר תעודת זהות
    • שם מלא
    • מהות הפנייה
    נציג השירות יחזור אל המטופל באמצעות המייל. ​