כללית שלי
חדשות ומחקרים בסורוקה

"כוכבי השירות" בסורוקה

הנהלת סורוקה מוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בשירות.

בקיצור

1.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל תוך העצמה והוקרת העובדים - המשאב החשוב ביותר. מחודש יוני 2017, מעניקה ההנהלה את אות "כוכב השירות" ליחידות שהצטיינו בשירות.

2.

מידי חודש מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים ובני משפחותיהם ובהם משובים חיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

3.

צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ואת איכותם ובוחר ביחידה הזוכה באות "כוכב השירות".

אות "כוכבי השירות" לחודש נובמבר  2019,
הוענק לצוות  היחידה לטיפול נמרץ לב.

צוות היחידה לטיפול נמרץ לב מטפל בשלב החריף ומסכן החיים של חולים במחלות לב.
הצוות מגיע להישגים מצוינים בכל תחומי העשייה – באיכות הרפואית ובשירות הניתן למטופלים.
היחידה זוכה להערכה רבה, המתבטאת בשיחות עם מטופלים ובמכתבי תודה רבים, שבהם משבחים המטופלים את צוות היחידה על התמיכה, ההכלה, המסירות ללא גבולות ועל החיבוק המתמיד.
ט''נ לב.png

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה:

"הענקת טיפול רפואי איכותי בצד שיפור מתמיד של השירות, הם בליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור שביעות רצון המטופלים. "כוכב השירות" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות".