כללית שלי
חדשות ומחקרים בסורוקה

"כוכבי השירות" בסורוקה

הנהלת סורוקה מוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בשירות. אות "כוכבי השירות" בחודש אוגוסט 2018, הוענק ליחידת המחשוב ומערכות מידע בסורוקה על הובלה במקום הראשון בסקר שביעות רצון משירותי פנים של סורוקה.

בקיצור

1.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען העצמה והוקרת העובדים, המשאב החשוב לה ביותר.

2.

מידי שנה נערך סקר שביעות רצון לשירותי פנים בסורוקה ובכלל בתי החולים בכללית. במטרה לבדוק את שביעות רצון העובדים משירותי הפנים שהם מקבלים מכל היחידות בבית החולים.

3.

מבין כל היחידות בסורוקה מובילה יחידת המחשוב ומערכות מידע במדדים של שירותי פנים בבית החולים. כמו כן, היחידה נמצאת במקום ראשון ביחס לכלל יחידות המחשוב בבתי החולים של כללית.

DSC_0786.JPG

 

יחידת המחשוב ומערכות מידע בסורוקה בניהולו של אביעד ליזרוביץ', מספקת מערכות מידע שרידות, אמינות וזמינות לכל הצוותים בבית החולים תוך קידום ושיפור מתמיד של המערכות הממוחשבות והטכנולוגיות עליהן הן מתבססות ותוך שמירה על כללי אבטחת המידע. צוות יחידת המחשוב תומך ביותר מ־4000 תחנות קצה, בכ־20 0 שרתים, כ־ 100 ריכוזי תקשורת, כ-2000 מדפסות, כ-400 עגלות מחשוב, כ-500 מסכי TV, כ-200 מערכות מידע ובמרכזייה טלפונית.

אות "כוכב החודש" לחודש אוגוסט, הוענק  לצוות ליחידת המחשוב ומערכות מידע על פועלו ועל הצטיינותו.

עובדי יחידת המחשוב זוכים להערכה רבה בקרב עובדי המרכז הרפואי וזוכים לשבחים  על שירותם ואדיבותם. המשובים החיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.DSC_0773.JPG

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "אנו עוסקים מדי יום בשיפור האיכות והשירות ובהגדלת שביעות רצון המטופלים והעובדים גם יחד. "כוכב החודש" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות ".  

ירדן נבו, המשנה למנהל המרכז הרפואי סורוקה: "ליחידת המחשוב בבית החולים חשיבות גדולה ולעבודתם תרומה מכרעת והשפעה מיידית. עבודתם של אנשי היחידה משפיעה הן על השירותים הניתנים לעובדים והן למטופלים בבית החולים. הם לא רק כוכבי החודש, אלא גם כוכבי השנה ולא רק בשנה הנוכחית".