חדשות ומחקרים בסורוקה

"כוכבי השירות" בסורוקה

הנהלת סורוקה מוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בשירות

בקיצור

1.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל תוך העצמה והוקרת העובדים - המשאב החשוב לה ביותר.

2.

מתן שירות רפואי איכותי ותשומת לב מיוחדת לשירות, הם ליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור האיכות והשירות ובהגדלת שביעות רצון המטופלים גם יחד.

3.

מחודש יוני 2017, מעניקה ההנהלה את אות כוכבי החודש ליחידות שבלטו באיכות השירות. הענקת האות היא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות.

 אות "כוכבי השירות" יוני 2018, הוענק לצוות במכון שמיעה ודיבור על פועלו ועל הצטיינותו בסקר שביעות רצון מטופלים ובקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם.

מכון שמיעה ודיבור.jpg

 

במכתבי התודה שקבלה המחלקה, בולטים משפטים המדגישים את היחס הסבלני והחם של הצוות, וביניהם:  

  • "ברצוני להודות על היחס החם והלבבי, על הסבלנות הרבה, הדאגה והאכפתיות"
  • "במאור פנים, חיוך, ידידות, תמיכה ועידוד הצלחתם להגשים את הייעוד" .

גב' רויטל גורלי, מנהלת מכון שמיעה ודיבור:  "אני מאוד מעריכה את הבחירה במכון. יש כאן צוות מאוד מסור ומקצועי שרואה תמיד את המטופל במרכז".

מכון שמיעה ודיבור נותן שירות מעולה בעל חשיבות רבה לתושבי הנגב ולאיכות חייהם. בסקר שביעות רצון מטופלים האחרון קיבל המכון ציונים של 90 ו- 91 בפרמטרים של יחס ומתן מידע למטופלים.

מידי חודש מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים ובהם משובים חיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ואת איכותם ואת תוצאות הסקר ובוחר ביחידה הזוכה באות "כוכב השירות" - שמפורסם בקרב עובדי בית החולים והמטופלים.

הצוות כולל נציגים מהנהלת בית החולים ומהיחידות:

  • פרופ' אשר בשירי - מנהל יולדות ג'
  • בותינה חליחל - מנהלת יחידת שירות
  • רעיה מדר - מנהלת הסיעוד במחלקה כירורגית ילדים
  • נווה נתן - הממונה על פניות הציבור
  • דגנית שואף - מנהלת פרויקטים בהנהלה האדמיניסטרטיבית.