כללית שלי
חדשות ומחקרים בסורוקה

"כוכבי השירות" בסורוקה

הנהלת סורוקה מוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בשירות.

בקיצור

1.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל תוך העצמה והוקרת העובדים - המשאב החשוב ביותר. מחודש יוני 2017, מעניקה ההנהלה את אות "כוכב השירות" ליחידות שהצטיינו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם.

2.

מידי חודש מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים ובהם משובים חיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

3.

צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ואת איכותם ובוחר ביחידה הזוכה באות "כוכב השירות".

אות "כוכב השירות" לחודש פברואר 2019, הוענק לצוות המחלקה לטיפולי לב וחזה ע"ש סמי עופר על פועלו ועל הצטיינותו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם. 

המחלקה לכירורגית לב וחזה בסורוקה בניהולו של פרופ' גדעון סהר, מובילה גם בשירות וגם באיכות הטיפול הרפואי.  למחלקה מגיעים מטופלים מכל רחבי הארץ.  צוות המחלקה  שם את המטופל במרכז כשיחס אישי וליווי צמוד מוענק למטופל בכל שלבי הטיפול. רופאי המחלקה, מנתחים בעלי ניסיון רב ומוניטין, מבצעים את הניתוחים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ובסטנדרטים מקצועיים גבוהים מאוד בקנה המידה של מרכזים יוקרתיים בעולם.

במכתבי התודה שהתקבלו במחלקה בולטים  משפטים המדגישים את השירות המיוחד ואת המסירות של הצוות.

מדברי מטופלים:

"תודה ענקית לכל אחד ואחת מכם על המקצועיות, על המסירות,
והכי חשוב - על האהבה, התמיכה ותחושת הביטחון שנתתם לי".

כוכבי החודש.JPG

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "הענקת טיפול רפואי איכותי בצד שיפור מתמיד של השירות, הם בליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור שביעות רצון המטופלים. "כוכב השירות" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות".