כללית שלי
חדשות ומחקרים בסורוקה

"כוכבי השירות" בסורוקה

הנהלת סורוקה מוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בשירות.

בקיצור

1.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל תוך העצמה והוקרת העובדים - המשאב החשוב ביותר. מחודש יוני 2017, מעניקה ההנהלה את אות "כוכב השירות" ליחידות שהצטיינו בשירות.

2.

מידי חודש מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים ובני משפחותיהם ובהם משובים חיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

3.

צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ואת איכותם ובוחר ביחידה הזוכה באות "כוכב השירות".

אות "כוכבי השירות" לחודש אוגוסט 2019,
הוענק לצוות של מחלקת הרדמה.

המחלקה פועלת לכאורה "מאחורי הקלעים", אך היא חלק אינטגרלי ומשמעותי ביותר של הפעילות הקלינית בבית החולים בעיתות שגרה ובעיתות חרום -
בחדרי הניתוח, בחדרי הפעולות, במכון הדימות, בחדרי הלידה, בחטיבת הילדים ובמערכים נוספים.

המחלקה מעורבת בטיפול במאות אלפי אנשים המגיעים לקבלת שירות רפואי בסורוקה וצוותה פועל במקצועיות ושירותית.

הדבר בא לידי ביטוי גם בסקר שביעות רצון מטופלים שבו ניכרת רמת שביעות רצון גבוהה מההסברים שצוות המרדימים נותן למטופלים.
כוכבי שירות אוגוסט 19.JPG

ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה:

"הענקת טיפול רפואי איכותי בצד שיפור מתמיד של השירות, הם בליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור שביעות רצון המטופלים. "כוכב השירות" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות".