חדשות ומחקרים בסורוקה

"כוכבי החודש" בסורוקה

הנהלת בית החולים מוקירה יחידות ומחלקות מצטיינות בסורוקה

בקיצור

1.

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה, פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל תוך העצמה והוקרת העובדים - המשאב החשוב לה ביותר.

2.

פרופ' דודסון: "מתן שירות רפואי איכותי ומתן תשומת לב מיוחדת לשירות - הם ליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור האיכות והשירות ובהגדלת שביעות רצון המטופלים גם יחד. "כוכבי החודש" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות".

3.

מחודש יוני 2017, מעניקה ההנהלה את אות "כוכבי החודש" ליחידות שבלטו באיכות מכתבי תודה שקיבלו ממטופלים ובני משפחותיהם.

אות "כוכבי החודש" לחודש אוגוסט 2017  הוענק לצוות מחלקת ילדים ד',
על פועלו ועל הצטיינותו בקבלת מכתבי תודה ממטופלים ובני משפחותיהם.

 

מידי חודש מקבלים עובדי בית החולים בסקטורים השונים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים ובהם משובים חיוביים והבעות תודה המחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.

צוות ייעודי בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ואת איכותם ובוחר ביחידה שתזכה באות "כוכב החודש" - שמפורסם בקרב עובדי בית החולים והמטופלים.

הצוות כולל נציגים מהנהלת בית החולים ומהיחידות:

  • פרופ' אשר בשירי - מנהל יולדות ג'
  • בותינה חליחל - מנהלת יחידת שירות
  • רעיה מדר - מנהלת הסיעוד במחלקה כירורגית ילדים
  • נווה נתן - הממונה על פניות הציבור
  • דגנית שואף - מנהלת פרויקטים בהנהלה האדמיניסטרטיבית.

במכתבי התודה שהתקבלו במחלק ילדים ד',  בולטים משפטים המדגישים את השירות המיוחד ואת המסירות של הצוות, כמו:

  • " החיוך והרוך שאתם נותנים למטופלים זה החלק הכי חשוב בטיפול בילדים"
  • " זו ליגה אחרת, תואר אליפות"
  • "בזכות כל אחד ואחת מכם הזמן שביליתי כאן עבר בנעימים". 

פרופ' אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה: "מתן שירות רפואי איכותי ומתן תשומת לב מיוחדת לשירות - הם ליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור האיכות והשירות ובהגדלת שביעות רצון המטופלים גם יחד. "כוכבי החודש" הוא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות".