חדשות ומחקרים בסורוקה

שירות SMS חדש במיון סורוקה - 22.2.16

שירות חדש וייחודי במיון סורוקה – הודעות SMS למטופלים בזמן הטיפול במיון

דוגמא להודעת SMS שנשלחה למטופל במיון

​המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כבית חולים מוביל בישראל, שם לנגד עיניו את איכות הטיפול הרפואי ובטיחות המטופל, את איכות השירות והובלה בחדשנות.
אל חדר המיון בסורוקה פונים עשרות אלפי מטופלים בשנה - מספר הפניות הרב ביותר בארץ - שנת 2015 הסתיימה עם כ־ 230,000 ביקורים במלר"ד.
המלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה) בסורוקה נותן מענה לפונים מאילת בדרום ועד קריית גת בצפון ואף למטופלים מבתי חולים אחרים, בעיקר עם בעיות רפואיות מורכבות.
לאחרונה הופעל במיון סורוקה שירות ייחודי וחדש - "שירות "SMS  למטופלים, שמעדכן את המטופל ישירות לנייד שלו עם קבלתו בחדר המיון, ובהמשך לגבי שלבי הטיפול השונים עד לשחרורו או לאשפוזו במחלקה. 

סמי שהרבני, ראש צוות פיתוח ביחידת המחשוב ומערכות המידע בסורוקה: "מערכת שליחת  SMS למטופל במיון שולחת לו 5 סוגי SMS  במהלך שהותו במיון: עם קבלתו למיון, שיוך לרופא/ה, שיוך לאח/ות, הודעה על הגעת בדיקות דם למעבדה, החלטת רופא, אשפוז או שחרור הביתה. המערכת דוגמת את הנתונים ממספר מערכות ממוחשבות הפועלות בבית החולים".

משה שדה, משנה למנהל המרכז הרפואי סורוקה: "מאות מטופלים עוברים מדי יום במיון בסורוקה. אנו עושים ככל שביכולתנו להקל את השהות בחדר המיון. שירות זה  מהווה נדבך נוסף בתהליכים שאנו מקיימים בבית החולים לשיפור השירות וחווית המטופל,  באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית. אנו מעדכנים את המטופלים במידע חשוב בין היתר, על סטטוס ההמתנה ובכך מפחיתים את תחושת אי הוודאות שחשים לעתים חלק מהשוהים במלר"ד" .