חדשות ומחקרים בסורוקה

כנס לסיכום שנת 2015 בכללית

"מובילים אל המחר" בכללית

מר אלי דפס, מנכ"ל כללית  וד"ר אהוד דודסון מנהל המרכז הרפואי סורוקה

​מנכ"ל כללית סיכם את פעילות הכללית לשנת 2015 בכנס "מובילים אל המחר"

 

בכנס נטלו חלק ד"ר אהוד דודסון, מנהל מרחב דרום והמרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה ומיכאל מישורי דרעי מנהל כללית מחוז דרום.

שירותי בריאות כללית, המובילה את מערכת בריאות בישראל, סיכמה את שנת 2015 בכנס עובדים שכותרתו "מובילים אל המחר".
הכנס השנתי בראשות מנכ"ל כללית, אלי דפס, התקיים באוניברסיטת ת"א בהשתתפותם של יו"ר הדירקטוריון, ראשי חטיבות, מנהלי מחוזות, מנהלי בתי החולים, מנהלי חברות בנות ועובדים מכל רחבי הארץ.

אורח הכבוד בכנס היה שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, אשר פתח בדברי ברכה חמים למנכ"ל כללית אלי דפס באומרו: "כללית הינה הקופה הגדולה בישראל המטפלת ב-% 52 אחוזים מהאוכלוסייה ורבים הולכים אחריה".

השר ליצמן, מחה נגד ההתקפות על רופאים שנמצאים ברשימת שיאני השכר, וציין כי הוא תומך במתן תשלום גבוה והוגן לרופאים מומחים על עבודתם המאומצת. הם אינם צריכים להתנצל על כך שהם מרוויחים טוב, זה מגיע להם בזכות ולא בחסד, וכן, אחרת הם יעברו לחו"ל ואנו נפסיד כוח אדם מקצועי ואנושי נדיר וחשוב.

במהלך הכנס סקר מנכ"ל כללית, אלי דפס, את המגמות והאתגרים הניצבים בפני מערכת הבריאות בישראל והציג את ההישגים שרשמה כללית בתחום האיכות הרפואית והשירות, בהם: כללית ממשיכה לגדול ולשמור על חלקה באוכלוסייה עם למעלה מ- 4.2 מיליון לקוחות, חדשנות בשירותי און-ליין, רכש טכנולוגיות רפואיות חדישות, הקמת מרכזים רפואיים ושיפור תשתיות בבתי חולים ובמרפאות ברחבי הארץ.
על מובילות שירותי בריאות כללית מעידים גם דו"חות השוואתיים אשר פורסמו על ידי משרד הבריאות בהם עלה כי שיעור התלונות הנמוך ביותר נרשם בקרב לקוחות כללית, כי בתי חולים בניהול הקופה מובילים בשורה של מדדי איכות רפואיים ובאיכות הטיפול הרפואי וכן, נמדדת שביעות רצון גבוהה של מטופלים במרכזי בריאות הנפש.
הכנס נחתם בתודה ל-40,000 העובדים, מכל רחבי הארץ, אשר בזכות עבודתם ומסירותם המטופלים בידיים טובות.

ד"ר אהוד דודסון, מנהל מרחב דרום והמרכז האוניברסיטאי סורוקה שנכח בכנס מתייחס לפעילות סורוקה, בית החולים הגדול של הכללית, בשנה החולפת:
"למען תושבי האזור, גם בשנה החולפת המשכנו להשקיע משאבים בפיתוח ובבינוי, בשירותים חדשים והכנסנו טכנולוגיות חדישות לביצוע של פרוצדורות רפואיות מתקדמות. איכות רפואית, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לשירות, היא ליבת העיסוק שלנו.

ד"ר דודסון מוסיף: "אנו גאים מאד בהישגינו השנה. סורוקה הוא בית החולים הראשון בישראל שעבר בהצטיינות את מבדק האקרדיטציה– הסמכה לתקן איכות ובטיחות בינלאומי של ה – JCI האמריקני, בגרסה המתקדמת שלו (גרסה 5) וכבית חולים אקדמי. בנוסף, המרכז הרפואי סורוקה הצטיין בעמידה ביעדים של מדדי האיכות הלאומיים שמשרד הבריאות פרסם השנה לראשונה. הצוותים בסורוקה מובילים באיכות הטיפול הרפואי, והעמידה ביעדים מצביעה על טיפול רפואי נכון, מתוזמן ומקצועי בעבודת צוות משולבת".