חדשות ומחקרים בסורוקה

פרחים לשבת

הנהלת המרכז הרפואי פועלת בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל ומייחסת חשיבות רבה לתרומת כלל צוות בית החולים למטרה זו

​מידי שבוע נשלח בשם מנהל המרכז הרפואי, זר פרחים לשבת לעובד סורוקה שהצטיין בשירות

 פרחים לשבת.jpg

הנהלת המרכז הרפואי סורוקה ועובדיו, פועלים בהתמדה למען קידום איכות השירות וחווית המטופל.
ההנהלה מייחסת חשיבות רבה לתרומת כלל צוות בית החולים למטרה זו.  מדי שבוע נשלח זר פרחים לשבת לעובד סורוקה שהצטיין בשירות בשם מנהל המרכז הרפואי.

מידי חודש מגיעים עשרות מכתבי תודה והערכה של מטופלים לעובדי בית החולים בסקטורים השונים. משובים חיוביים והבעת תודה מחזקים את אנשי הצוות ומגבירים את המוטיבציה שלהם להמשיך ולהעניק שירות איכותי ומסור.
צוות ייעודי בראשות משה שדה, המשנה למנהל המרכז הרפואי, גב' בותינה חליחל, מנהלת יחידת שירות ושיווק  ונווה נתן, הממונה על פניות הציבור, בוחן את כל מכתבי התודה שהתקבלו בבית החולים ובוחר בעובד שהעניק למטופל חווית שירות מיוחדת שבאה לידי ביטוי במכתב.

בשם ד"ר אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי, נשלח מידי שבוע בימי שישי זר פרחים לביתו של העובד שנבחר ומוענק לו בהפתעה.

"מתן שירות רפואי איכותי תוך מתן תשומת לב מיוחדת לשירות הם ליבת העיסוק שלנו. אנו עוסקים מדי יום בשיפור האיכות, השירות והגדלת שביעות רצון המטופלים גם יחד. יוזמה זו היא הזדמנות להוקיר את עובדי בית החולים המצטיינים בשירות". כך לדברי ד"ר אהוד דודסון, מנהל המרכז הרפואי סורוקה.

ביום שישי האחרון נשלח זר פרחים לביתה של גב' תמי ברבי, מזכירה במרפאת אף, אוזן וגרון.
תמי הופתעה בביתה: "התרגשתי מאד מהמחווה האישית של מנהל בית החולים. זוהי יוזמה ברוכה ומחממת את הלב שמעודדת אותנו העובדים. הענקת שירות על בסיס יומיומי היא מהות העשיה שלנו".