חדשות קפלן

פורסם בראשונה: 22.01.2017

סקר: צוות חדר מיון (מלר"ד) ילדים קפלן מצטיין בשביעות רצון המטופל

ד"ר אורי בלה, מ"מ מנהל חדר מיון ילדים קפלן: "הצוות הרפואי רואה את הילד והוריו בגובה העיניים ומעניק תחושת ביטחון ורוגע"

מלרד מצטיין

ילד והוריו המגיעים לחדר מיון בבית חולים נמצאים לרוב בחשש מהבדיקות ותוצאותיהן. בחדר מיון (מלר"ד) ילדים ב קפלן הצליחו להפחית משמעותית את סף הפחד ולהעניק לילד המטופל ולהוריו חווית שירות הכוללת אמפתיה למצבו ולהרגשתו, יחס אדיב, סבלני ומרגיע, הקשבה וזמינות מלאים, הדרכה והכוונה במסלול הטיפול והצבת המטופל במרכז העשייה. על כל זאת, זכה מיון ילדים קפלן במקום הראשון בסקר נרחב של חווית לקוח בין כל בתי החולים של הכללית.

ד"ר אורי בלה, מ"מ מנהל חדר מיון ילדים קפלן, אמר כי הרגשת הילדים המטופלים ובני משפחותיהם היא תוצר של הצוות הרפואי המגובש במלר"ד, כולל הרופאים, האחיות, המזכירות, אנשי המשק והליצנים הרפואיים, שעובדים בהרמוניה מלאה כדי להעניק להם תחושת ביטחון ורוגע. "מיד עם הגעתם של הורה וילד למשרד הקבלה, המזכירות מעניקות להם שירות אדיב ומהיר תוך זיהוי מצבים חריגים הדורשים דיווח מידי לצוות הרפואי", הוא מסביר. לאחר מכן הטיפול הרפואי כולו מונגש לילד המטופל שנשאר בתחנה הראשונה וכל הרופאים המומחים, האחיות, הטכנאים והמכשור מגיעים אליו – ולא להיפך. "הצוות הרפואי שולט בכל רגע נתון במצב ומכיר את המטופלים ובאיזה שלב הם נמצאים. הוא מעניק הסבר על מצב הילד, מידע על שלבי הטיפול והכוונה מלאה בבהירות ובשקיפות ובשפה המותאמת למטופל ולמשפחתו".
ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל בית החולים קפלן, אמר כי הוא גאה מאוד בצוות הרפואי בחדר מיון ילדים על שביעות הרצון הגבוהה של ההורים בהגיעם לחדר מיון והמקום הראשון בין כל חדרי המיון של בתי החולים של הכללית. "זוהי תעודת כבוד לחטיבת הילדים, בניהולו של פרופ' אמנון צונג, ולמלר"ד ילדים, בניהולו של ד"ר אורי בלה, על יישום תהליכי שירות שבזכותם ההורים מרגישים שהם בידיים טובות בכל שלבי האבחון, הטיפול, ההכוונה וההיוועצות במומחים ממחלקות אחרות".