יחידות מנהליות

יצירת קשר

​ימים א-ה  16:00-8:30
טלפון: 08-9441952/465
פקס: 08-9441188
דוא"ל: Dana_k@clalit.org.il

צוות

עוזרת לממונה על פניות הציבור וזכויות המטופל:
טלי יאיר אנדרסון

מיקום

​בניין ההנהלה

פניות הציבור

מנהלת המחלקה: דנה קידר

אנחנו כאן, במרכז הרפואי קפלן, בשבילך כדי להקשיב, לשמוע ולתקן.
את או אתה יכולים לפנות אלינו 24 שעות ביממה, בלי לצאת מהבית ובלי להמתין על קו הטלפון באמצעות האינטרנט בדוא"ל:  Dana_k@clalit.org.il
באמצעות הטלפון בשעות הפעילות של המשרד.
במקרים דחופים באמצעות מרכזית בית החולים  08-9441211

פעילות המחלקה

  • מתן שרות ללקוחות חוץ של בית החולים.
  • טיפול בפניות מכל סוג של לקוחות בית החולים - בקשות, תלונות, מכתבי תודה.
  • סיוע בפתרון בעיות במידה ויתעוררו במהלך הטיפול בבית החולים.
  • מתן ייעוץ וסיוע למטופל בקשר למימוש זכויותיו על פי חוק זכויות החולה.
  • הדרכה והנחיה של חברי הסגל הרפואי והמנהלי של המוסד הרפואי בכל הנוגע להוראות חוק זכויות החולה.
  • טופלת לשביעות רצונך? רוצה להכיר תודה לעובד בית החולים אשר טיפל בך בצורה יפה ונתן לך שירות טוב? אנו הכתובת לקבלת מכתב ההוקרה!
    בדוא"ל: Dana_k@clalit.org.il
    או באמצעות הדואר עבור:
    מחלקת פניות הציבור הנהלת המרכז הרפואי קפלן
    ת.ד 1 רחובות מיקוד 76100
  • מבוטח הרוצה להגיש קבילה כנגד קופת חולים או כנגד נותן שירותים של קופת חולים
    (לרבות בתי החולים הנותנים שירותים לקופות), בין בעניינים הקשורים לזכויותיו, בנושא סל
    שירותי הבריאות הממלכתי, בין בנושא התכנית לשירותי בריאות  נוספים ובין בעניינים נוספים הקשורים למימוש זכויותיו כמטופלו כמבוטח,
    רשאי לפנות לנציבת קבילות הציבור
    לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות
    (ניתן להגיש קבילות לנציבות גם בעניינים
    המצויים באחריותו הבטוחית של משרד הבריאות לפי התוספת השלישית
    לחוק ביטוח
    בריאות ממלכתי).
    בדרכים הבאות ובצירוף המסמכים הרלוונטיים:
    בטלפון 5400* או בפקס: 025655981
    בדוא"ל -  kvilot@moh.health.gov.il
     
    בדואר - "נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, רחוב ירמיהו 39  ירושלים"
    "מבוטח הזקוק לשירות בריאות שאינו כלול בסל הבריאות הממלכתי רשאי לפנות לוועדת
    חריגים .הזכות לפנות לוועדת חריגים נתונה לכל מבוטח הסובל מבעיה רפואית המשפיעה באופן מהותי
    על מצבו הרפואי ותפקודו, ואשר נזקק שם כך לשירות בריאות אשר איננו כלול בסל הבריאות"
    הפניה בדרכים הבאות ובצרוף המסמכים הרלוונטיים:
     בדוא"ל -  kvilot@moh.health.gov.il
     בדואר - "נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, רחוב ירמיהו 39  ירושלים"
     

אנחנו כאן בשבילך - ברגעים החשובים.  נשמח להיות אתך בקשר, לשמוע, ולנסות לעזור.