יחידות מנהליות

יצירת קשר

​ימים א-ה  16:00-8:00

טלפון: 08-9441952/465
פקס: 08-9441188
דוא"ל: Dana_k@clalit.org.il

צוות

עוזרת לממונה על פניות הציבור וזכויות המטופל:
טלי יאיר אנדרסון

מיקום

​בניין ההנהלה

פניות הציבור

מנהלת המחלקה: דנה קידר

 

אנחנו נמצאים כאן, במרכז הרפואי קפלן, כדי להקשיב ולסייע ככל שניתן. הנכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, בקשה או פניה, באמצעים שלהלן:

 

בטלפון:  08-9441952/465  - בשעות הפעילות של המשרד.

בפקס: 08-9441188

בדוא"ל: Dana_k@clalit.org.il 

במקרים דחופים, תוכלו לפנות אמצעות מרכזית בית החולים  08-9441211

 

פעילות המחלקה

  • מתן שרות ללקוחות חוץ של בית החולים.
  • טיפול בפניות מכל סוג של לקוחות בית החולים - בקשות, תלונות, מכתבי תודה.
  • סיוע בפתרון בעיות במידה ויתעוררו במהלך הטיפול בבית החולים.
  • מתן ייעוץ וסיוע למטופל בקשר למימוש זכויותיו על פי חוק זכויות החולה.
  • הדרכה והנחיה של חברי הסגל הרפואי והמנהלי של המוסד הרפואי בכל הנוגע להוראות חוק זכויות החולה.

 

טופלתם לשביעות רצונך?

אם הינכם מעוניינים להכיר תודה לעובד או לצוות מחלקה בבית החולים אשר טיפלו בצורה נעימה ונתן שירות טוב, אנו הכתובת לקבלת מכתב ההוקרה!
בדוא"ל:
Dana_k@clalit.org.il
בפקס: 08-9441188

או באמצעות הדואר עבור: מחלקת פניות הציבור הנהלת המרכז הרפואי קפלן, ת.ד 1 רחובות מיקוד 76100

 

הגשת קבילה

לידיעת המבוטחים המבקשים להגיש קבילה כנגד קופת חולים או כנגד נותן שירותים של קופת חולים (לרבות בתי החולים הנותנים שירותים לקופות). ניתן להגיש קבילה בעניינים הקשורים לזכויותיכם, בנושא סל שירותי הבריאות הממלכתי, בנושא התכנית לשירותי בריאות  נוספים ו/או בעניינים נוספים הקשורים למימוש זכויותיכם כמטופלים וכמבוטחים. 

לשם כך, עליכם לפנות לנציבת קבילות הציבור לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי במשרד הבריאות (ניתן להגיש קבילות לנציבות גם בעניינים המצויים באחריותו הבטוחית של משרד הבריאות לפי התוספת השלישית  לחוק ביטוח בריאות ממלכתי). ניתן לפנות בדרכים הבאות ובצירוף המסמכים הרלוונטיים:

בטלפון: 5400* 

בפקס: 025655981

בדוא"ל:   kvilot@moh.health.gov.il

בדואר :  נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, רחוב ירמיהו 39 , ירושלים

 

פנייה לועדת חריגים

מבוטח הזקוק לשירות בריאות שאינו כלול בסל הבריאות הממלכתי רשאי לפנות לוועדת חריגים. הזכות לפנות לוועדת חריגים נתונה לכל מבוטח הסובל מבעיה רפואית המשפיעה באופן מהותי על מצבו הרפואי ותפקודו, ואשר נזקק שם כך לשירות בריאות אשר איננו כלול בסל הבריאות. ניתן לפנות בדרכים הבאות ובצרוף המסמכים הרלוונטיים:

בדוא"ל :   kvilot@moh.health.gov.il

בדואר: נציבות קבילות הציבור לחוק ביטוח בריאות ממלכתי, רחוב ירמיהו 39 , ירושלים 

 

אנחנו כאן בשבילכם - ברגעים החשובים.  נשמח להיות אתכם בקשר, לשמוע, ולנסות לעזור.