כללית שלי
מידע ושירותים

יצירת קשר

טלפון:               08-8595234
פקס:                08-6768444
כתובת מייל: harzfeldpnyot@clalit.org.il

שעות פעילות

ימים א'-ה' בין השעות
8:00-16:00

מיקום

​בניין מרכזי, קומה ב'

השירות לפניות הציבור

מנהלת היחידה: נעמה שרעבי

השירות לפניות הציבור בהרצפלד נמצא בכדי להקשיב ולתת מענה בכל בעיה, שאלה או בעיה הניצבת בפניכם בעת האשפוז במרכז הרפואי הרצפלד. ניתן לפנות אלינו בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 באמצעות הטלפון או דוא"ל כפי שמפורט בהמשך.

השירות לפניות הציבור וזכויות המטופל בבית החולים הרצפלד עומד לרשותכם המאושפזים, בני המשפחה והמבקרים. אנו כאן כדי לסייע לכם ולטפל בפניותיכם. הנכם מוזמנים לפנות אלינו בשאלות ובירורים, להגיש הצעות ייעול לצוותי בית החולים ולהנהלה וכן למסור מכתבי הערכה. צוותי בית החולים משתדלים להעניק טיפול מיטבי ומקצועי לכל מאושפז. עם זאת, במידה שמתעורר צורך, אנו הכתובת לפנות בהערות ובתלונות.

כמו כן, אנו כאן כדי לייעץ למאושפזים ולמבקרים בנושא חוק זכויות החולה. לכל פניה ניתנת התייחסות אישית, ובעת הצורך נערך בירור, בשיתוף הצוות המקצועי הרלוונטי. אנו מחויבים למענה תוך 14 ימים, למעט מקרים הדורשים בירור ארוך יותר.

פנייתכם חשובה לנו!

נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון, בפקס או באימייל.

צוות השירות
נעמה שרעבי - ממונה
מור איינהורן - מזכירה

פניה לנציבות קבילות הציבור במשרד הבריאות

מטופלים הסבורים כי זכויותיהם לא מולאו על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, רשאים לפנות גם לכתובת: רחוב ירמיהו 39, ת"ד: 1176 ירושלים מיקוד: 9101002, טלפון: 5400*, דוא"ל: kvilot@moh.health.gov.il

*הכתוב מנוסח בלשון זכר אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

אני רוצה...