מרכז רפואי כרמל, חיפה

פורסם בראשונה: 03.05.2017

  • המרכז הרפואי כרמל

המיון המצטיין של הכללית - השנה השנייה ברציפות

לא פחות מ 80,000 ביקורים עוברים במיוני ביה"ח כרמל בכל שנה. המלר"ד הינו שער הכניסה הראשי של ביה"ח דרכו עוברים ומתמיינים המטופלים להמשך טיפול רפואי מציל חיים, להמשך טיפול בקהילה, לניתוח או לאשפוז.

צוות מחלקת עיניים מקבל את פרס ההצטיינות

זו הפעם השנייה שהנהלת הכללית בוחרת מכל בתי החולים שלה מלר"ד אחד המצטיין בתחום שירות וחווית מטופל. לצורך הבחירה הקשה מתכנסת ועדת בחירה ייעודית ועומדים בפניה הציונים בסקר חווית מטופל, נתוני פעילות, זמני המתנה לייעוציים במיונים וכן משכי שהייה. בשקלול כל הפרמטרים המלר"ד של ביה"ח כרמל זכה כמלר"ד המצטיין הארצי של הכללית. זכייה הזו מצטרפת גם למובילות של מלרד כרמל בסקר הלאומי שערך משרד הבריאות.

בטכס ואירוע מרגש למחלקות מצטיינות בשירות וחווית מטופל שנערך באודיטוריום ביה"ח כרמל העניקה קרן מרום, מנהלת השירות, לצוות המלרד  את פרס מצטיין השירות בתחום. מנהל המלרד ד"ר סלים חלבי הודה על הפרס ואמר, "צוות המיון שלנו עובד תחת עומסים כבדים, עם מטופלים מכל הסוגים, דרישות של המשפחות ויחד עם זאת מצליח לשמור על רמת שירות גבוהה ולהיות קשוב למטופלים ולמשפחות. הצוות שלנו עובד במסירות ובמקצועיות ועושה עבודת קודש נאמנה".

שותפים לפרס הם גם צוות משרד הקבלה המהווים את התחנה הראשונה והחשובה אותה פוגשים המטופלים בכניסתם לבית החולים.

זוכים ומצטיינים נוספים בשירות וחווית מטופל נבחרו המחלקה האורולוגית של כרמל בניהולו של ד"ר יורם דקל ומרפאת עיניים בניהולה של פרופ' ארנה גייר.

דלית פינטל מנהלת הסיעוד של כרמל ציינה כי המחלקה האורולוגית מהווה מודל לחיקוי לשיתוף פעולה, למעורבות ולאכפתיות של כלל הצוות המטפל, רצון ומחויבות גדולה לשים את המטופל במרכז, לא כסיסמא. המחלקה הזוכה נמצאת במקום הראשון בסקר חווית מטופל בהשוואה למחלקות דומות לה בבתי חולים של הכללית. 91% מהמטופלים שהתאשפזו במחלקה ונשאלו הרגישו שהם נמצאים בידיים טובות של הצוות המטפל. כלל הצוות זוכה להערכות גבוהות מאוד על היחס שלו למטופלים, תחושת הביטחון שהוא משרה והזמינות הגבוהה למטופלים ולמשפחות.

ד"ר גיל לביא סגן מנהל ביה"ח הציג את המרפאה הזוכה , מרפאות העיניים של ביה"ח כרמל בניהולה של פרופ' אורנה גייר. ד"ר לביא עדכן כי בשנה מתקיימים במרפאה 23,000 ביקורים של מטופלים ולמרות הצפיפות בה התקיימה המרפאה במשך שנים, המטופלים מביעים הערכה רבה ליחס ולאכפתיות של הצוות המטפל. המרפאה מדורגת ראשונה בהשוואה למרפאות דומות לה בבתי חולים של הכללית. 95% מהמטופלים שביקרו במרפאה ונשאלו הרגישו שהם נמצאים בידיים טובות של הצוות המטפל. המרפאה הציגה מגמת שיפור של 9% בתוצאות בסקר חווית מטופל משנת 2014 לשנת 2016. לזכייה שותפים צוות משרד מרפאות החוץ אשר נמצא בקשר עם המטופלים טרם הגעתם ובעת קבלתם למרפאה .

קרן מרום מנהלת השירות של כרמל סיכמה את הברכות למחלקות ולמרפאות הזוכות ואמרה, "יש לנו צוות מנצח, אשר שם את המטופל ומשפחתו במרכז במלוא מובן המילה.

המטופלים והמשפחות מרגישים זאת ומביעים את הערכתם לטיפול האנושי והמסור שאתם מעניקים. תודה לכם על עשייה יום יומית לא פשוטה עם כל הלב והנשמה".

 

בצילום – צוות מחלקת עיניים מקבל את פרס ההצטיינות -  צילום צילום רפואי כרמל

מדברים על זה בפורומים
הפורומים המחלקתיים בביה"ח כרמל

​ביה"ח כרמל ורופאיו מגישים לכם קהילת פורומים רפואיים במגוון רחב של נושאים שבהם ניתן לשאול שאלות אינפורמטיביות און-ליין ולקבל מענה מהיר ומקצועי ממיטב רופאי המרכז הרפואי "כרמל" - לחצו כאן למעבר לפורומים!

עיתון בית החולים
עיתון חדשות בית החולים והמרחב - בשיתוף מחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית