פניות הציבור




פניות הציבור

ממונת פניות הציבור: בתיק וולר

  • פרטי התקשרות

      ממונת פניות הציבור: 08-8595274
                  Batik_W@clalit.org.il
       
       
      מזכירה:                     8595264


  • שעות ביקור

      ימים א' - ה',   15:30 - 08:00


  • מיקום והתמצאות

      בבניין המרכזי, קומה א'


  • צוות

      ממונת פניות הציבור:    בתיק וולר
        
      מזכירה:                    מזל קובני

היחידה לפניות הציבור בהרצפלד

היחידה לפניות הצבור בהרצפלד עומדת לרשות המטופלים ובני משפחותיהם בכל נושא. צוות היחידה מחויב לבדוק את הפניות ביסודיות ופועל במגוון דרכים להשגת שינוי ושיפור השירות ואיכות הטיפול.
הפניה יכולה להתבצע טלפונית, במייל, במכתב או בפגישה. נציגי היחידה ישמחו להיפגש אישית עם כל מי שמבקש לשטוח את טענתו בארבע עיניים.

היחידה מקבלת בברכה ביקורת בונה. תלונות על חוסר שביעות רצון מיחס אישי, מטיפול רפואי או מתנאי האשפוז מצביעות על הטעון שיפור ומסייעות לשינוי חיובי בעבור הפונים ובעבור החולים האחרים.  
  

קישורים:  
  ·      זכויות המטופל המאושפז וחובותיו 
 חוק זכויות החולה, התשנ"ו 1996  

דף הבית  |  מפת האתר  |  תנאי שימוש והגנת מידע  |  דרושים  |  צרו קשר
המרכז הרפואי הגריאטרי הרצפלד, רח' דרך ארץ 1, ת.ד 48, גדרה 70700 טל. 08-8595222